I första får man nog lyssna på hur det ska köras men jag tror beatasine vinner från alla positioner utan dödens,skrällen är Hotpot som är grymt speedig och taggad om det blir bf runtom.
2.a tror jag mest på favo men tycker Nimble är bortglömd och ska med även storskrällen Goa life har gjort några bra lopp och Jansson kanske ställt iordning.
Alvena är grymt snabb ut men jag tror det blir racerbalans på timetosay och jag tror den spetsar,tuff öppning att vänta men finns väl ingen som kan göra jobbet i spåren om inte fredde får för sig att tömma reven.
Jag tror på spets o slut på timen
Fran Ebo har nog bra chans i ett annars öppet lopp,vågar man spika den så kanske man kan komma rätt på övriga avd.
baltic sund är stark men här kommer winning love sätta färg på loppet och det kan skrälla rejält här med många som anser sig ha chans,skrällar är grinnebys och Rolls royse,eller speediga line up du jape med lucka till slut.
Jasmine till ledning och turbo i ryggen,med lucka kan den skrälla.
Ardi känns som bra chans men stigaxel och Mugger mm vill nog ha ett ord med, synar jansson dödens och håller tempo kan Lennartssons kanske finåka, ser ut att vara under kraftig utveckling.
Lite tankar...........
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
|