Mina tankar innan man gottat ner sig i allt material som kommer i eftermiddag!
Avd1) Känns som ett bra lås 1-4. Är väl flemmings hästar som eventuellt kan räcka till. Tror 1 är bättre häst, men blir väl tredje invändigt? Känns iaf intressant som strecken sitter att dubbla.
Avd2) Här kommer jag spika Quick Razz. Tror det kan bli hård körning inledningsvis mellan 1,5,7. Tror sen ingen av dessa räcker till sista biten mot Quick Razz som glider fram i dödens och krossar.
Avd3) Tycker det är öppet. Tror egentligen mest på Quarcio men känns ointressant att göra något av honom spelmässigt då han inte ska vara klar favorit som han är. Brioni spelmässiga draget från spets? Vill även varna för Yarrah Boko om han fungerar, tror han tar sig förbi många om det blir bra tempo på loppet.
Avd4) Tycker det känns svårt. Dock har de bästa hästarna fått bra spår och jag tror det räcker mycket långt med hästarna 1-5. Fördel You Two.
Avd5) Väldigt öppet och stor skrällpotential. Känns givet att strecka alla och sen eventuellt göra en utgång av Noir de Cherie.
Avd6) Friction tog man betalt på senast men känns inte alls så kul denna gången. Kasst spår igen och jag antar att ludde svarar ledningen med Armando. Hoppas senast på hårt tempo vilket gynnar draget, Global Manhattan som jag bara tror glider förbi alla sista metrarna. Tänkar Chansspik.
Avd7) Jackal Face går jag inte emot när det vankas ledningen "som vanligt". Spik. Global Money med lopp i kroppen är väl värst emot från ryggledarn kanske? Men ja, tror som sagt mer på Jackal Face... Nu när jag skriver blir jag lite fundersam om inte Global Money kan ha hyfsad chans att gå förbi sista biten, kanske ett lås då?
1) 1,4
2) 4
3) 2,4,6,7,8,9,10 (Local conch o noras bean nära att lämnas utanför)
4) 1,2,3,4,5
5) ALLA
6) 9
7) 5
525 kr!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
|