Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2012-04-19, 17:46   #31
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av kingofding Visa inlägg
Någon av er som kollat in oddsen som unibet och expekt släppt inför Olympia finalen? Hittat något av värde?
6,50 på Mathilde Tröjborg hittar du inte igen. Klen i årsdebuten och är med i striden nu även om det är tunga faktorer emot med två*bra Åke-hästar.

2,15 på Jackal Face tycker jag också är bra, jag taxerar vinstchansen till minst 50% här.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-04-19, 18:27   #32
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 496
Sharp$: 3970
Standard

Visst, 6.50 är bra på Mathilde men då ska den vinna också, vilket den inte lär göra från dödens iaf...
Jarmop är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-04-19, 22:21   #33
 
NoobieClowns avatar
 
Reg.datum: apr 2011
Ort: Himmelriket
Inlägg: 500
Sharp$: 5042
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Jarmop Visa inlägg
Visst, 6.50 är bra på Mathilde men då ska den vinna också, vilket den inte lär göra från dödens iaf...
Hahaha, ja så länge den vinner mer än 15% av ggrna lite drygt så är det ju ett bra odds. Och ja den ska vinna för att få ut vinst på vinnarspel
NoobieClown är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-04-20, 08:49   #34
 
Reg.datum: maj 2011
Inlägg: 374
Sharp$: 2502
Standard

jag länkar dansk travtidning
http://www.travoggalop.dk/media/1024607/rn31.pdf

sitter verkligen åke i avd 1 på bästa hästen MBC, läste att han är tvingad att köra den för att han äger hästen. KLM P borde ochså ha chans i loppet om inte större chans än MBC, distans +
dumle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-04-20, 09:02   #35
KP
Sharpest
 
KPs avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Kebnekaise
Inlägg: 5 830
Sharp$: 45582
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av dumle Visa inlägg
jag länkar dansk travtidning
http://www.travoggalop.dk/media/1024607/rn31.pdf

sitter verkligen åke i avd 1 på bästa hästen MBC, läste att han är tvingad att köra den för att han äger hästen. KLM P borde ochså ha chans i loppet om inte större chans än MBC, distans +
http://classic.atg.se/ResultatServle...Type=VP&race=5
http://classic.atg.se/ResultatServle...ype=VP&race=10

Där har MBC och KLM möts 2 gånger. Båda gångerna vann MBC.
KLM fela en gång och en annan gång hade den ett uselt spår. Båda gångerna har dock MBC vunnit och haft lägst vinnarodds. Kolla starterna
KP är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-04-20, 09:11   #36
 
Reg.datum: sep 2011
Inlägg: 216
Sharp$: 1171
Standard

Merger Blue Chip !


Lutar mer o mer att fegspela o spika favoriten i första. Känns ändå som spelvärdet ligger i att den torskar blir för lätt annars.
Men en spik är en spik, haha =)
ASteffEA är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-04-20, 12:02   #37
 
Reg.datum: apr 2011
Inlägg: 146
Sharp$: 849
Standard

[QUOTE=Stekel;182083]Hur ska Francais vinna det där tänkte du? Har Jackal innanför sig på bästa spåret för att flyga till ledning. Klarade inte ens att hålla rygg på Famous Fayline senast från vinnarhålet. Dålig kusk.

gick tungt balanserad sist, optimal balans nu
gevgevgev är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-04-20, 12:55   #38
 
Reg.datum: jan 2011
Inlägg: 1 240
Sharp$: 3824
Standard

Mina tankar innan man gottat ner sig i allt material som kommer i eftermiddag!

Avd1) Känns som ett bra lås 1-4. Är väl flemmings hästar som eventuellt kan räcka till. Tror 1 är bättre häst, men blir väl tredje invändigt? Känns iaf intressant som strecken sitter att dubbla.

Avd2) Här kommer jag spika Quick Razz. Tror det kan bli hård körning inledningsvis mellan 1,5,7. Tror sen ingen av dessa räcker till sista biten mot Quick Razz som glider fram i dödens och krossar.

Avd3) Tycker det är öppet. Tror egentligen mest på Quarcio men känns ointressant att göra något av honom spelmässigt då han inte ska vara klar favorit som han är. Brioni spelmässiga draget från spets? Vill även varna för Yarrah Boko om han fungerar, tror han tar sig förbi många om det blir bra tempo på loppet.

Avd4) Tycker det känns svårt. Dock har de bästa hästarna fått bra spår och jag tror det räcker mycket långt med hästarna 1-5. Fördel You Two.

Avd5) Väldigt öppet och stor skrällpotential. Känns givet att strecka alla och sen eventuellt göra en utgång av Noir de Cherie.

Avd6) Friction tog man betalt på senast men känns inte alls så kul denna gången. Kasst spår igen och jag antar att ludde svarar ledningen med Armando. Hoppas senast på hårt tempo vilket gynnar draget, Global Manhattan som jag bara tror glider förbi alla sista metrarna. Tänkar Chansspik.

Avd7) Jackal Face går jag inte emot när det vankas ledningen "som vanligt". Spik. Global Money med lopp i kroppen är väl värst emot från ryggledarn kanske? Men ja, tror som sagt mer på Jackal Face... Nu när jag skriver blir jag lite fundersam om inte Global Money kan ha hyfsad chans att gå förbi sista biten, kanske ett lås då?

1) 1,4
2) 4
3) 2,4,6,7,8,9,10 (Local conch o noras bean nära att lämnas utanför)
4) 1,2,3,4,5
5) ALLA
6) 9
7) 5

525 kr!
donkyklonk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-04-20, 13:00   #39
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 496
Sharp$: 3970
Standard

Ahh ett klassiskt TV system Donkyklonk

Jag hatar personligen själv att spika dom sista avdelningarna eftersom dessa går åt skogen i 99% av alla omgångar, nee då är det bättre att ryka direkt i första loppet istället
Jarmop är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-04-20, 13:18   #40
 
Reg.datum: jan 2011
Inlägg: 1 240
Sharp$: 3824
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Jarmop Visa inlägg
Ahh ett klassiskt TV system Donkyklonk

Jag hatar personligen själv att spika dom sista avdelningarna eftersom dessa går åt skogen i 99% av alla omgångar, nee då är det bättre att ryka direkt i första loppet istället
hehe, tänkte jag faktiskt inte på! Fint med TV-system haha =) Detta kommer som vanligt knappast vara det jag lämnar in, reducerar alltid och läser på mer, men skulle inte förvåna mig om detta system går bättre än det slutgiltliga
donkyklonk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-04-20, 13:47   #41
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 159
Sharp$: 1305
Standard

Hej KP har fått för mig att I saw you kan vinna sista! Har du koll på hur han gått bakifrån?
magohl är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-04-20, 16:19   #42
KP
Sharpest
 
KPs avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Kebnekaise
Inlägg: 5 830
Sharp$: 45582
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av magohl Visa inlägg
Hej KP har fått för mig att I saw you kan vinna sista! Har du koll på hur han gått bakifrån?
Voltstart är en utmärkt sida för sådant.
http://www.voltstart.se/startlista/s...k&sort=startnr

14 starter har han gjort från bakspår och vunnit 2 av dessa
KP är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-04-20, 16:37   #43
 
drakens avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 2 986
Sharp$: 7868
Standard

Klart att han kan vinna . Hysterisk form och går bra bakifrån. Kommer skrikas om Montgomery Hill i morgon. Första tanken i veckan var flerbong men nu är jag sönderläst och har kollat diverse andras tankar så hela min grund är förstörd.
Tror dock fortfarande att det börjar med 2 fyror. Wishing Stone hausas av allt fler. Inte med i mina tankar än men med några pilsner och lite mer brainwash så landar det väl på en spik där .(knappast)
4e har jag knappt kollat. Streckar några stycken.
5e tycker jag att jag hittat en rolig i Nelli Miss men den är troligen chanslös.
6e börjar jag luta över mot Beatles. Vråla ut den som mest överstreckad i omgången sist men fick stryk på snöret och var allmänt bra i bara andra för året. Tror att den är bättre nu.
Tänkte nästan utropa Friction som den här omgångens mest överstreckade men det kan man få äta upp till 2050 ungefär så det gör jag inte men hästen går sällan bra 2ggr på raken och verkar inte passa optimalt med Örjan så jag tycker inte att det är någon spik i alla fall.
Vinner inte Jakal sista kan man lika gärna helgardera. De andra har ungefär likvärdiga chanser. Beror mycket på hur fort det går från början men jag har inte pengar att ösa med så det blir spik nr 3 denna vecka.Börjar med 2 och slutar med en. Liksom hälften av Sveriges befolkning och Harry Boy.
draken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-04-20, 17:41   #44
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Stats Åby 89 omgångar
Fav-vinster / %
0 / 6,7
1 / 16,9
2 / 36,0
3 / 21,3
4 / 10,1
5 / 7,9
6 / 1,1
7 / 0
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-04-20, 19:29   #45
 
Gasellens avatar
 
Reg.datum: jan 2012
Inlägg: 303
Sharp$: 1868
Standard

Tycker definitivt att Noir De cherie i avd. 5 är överstreckad. Stark och entaktad dam som måste gå runt hela fältet, och på upploppet attackerar det förmodligen ngn speedigare sort som gått spårsnålt.Tränaren ligger lågt och Kaj Widell vinner mkt sällan på V-75.
I 6:e har väl Armando Kievitshof skaplig chans att ta hem det hela,35%-are i nuläget?
Mest pengar på kontot, startsnabb och respektingivande kusk. Open stretch eller inte spelar ingen roll, han håller inte tätt på upploppet ändå...
Gasellen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td