Klart att han kan vinna . Hysterisk form och går bra bakifrån. Kommer skrikas om Montgomery Hill i morgon. Första tanken i veckan var flerbong men nu är jag sönderläst och har kollat diverse andras tankar så hela min grund är förstörd.
Tror dock fortfarande att det börjar med 2 fyror. Wishing Stone hausas av allt fler. Inte med i mina tankar än men med några pilsner och lite mer brainwash så landar det väl på en spik där

.(knappast)
4e har jag knappt kollat. Streckar några stycken.
5e tycker jag att jag hittat en rolig i Nelli Miss men den är troligen chanslös.
6e börjar jag luta över mot Beatles. Vråla ut den som mest överstreckad i omgången sist men fick stryk på snöret och var allmänt bra i bara andra för året. Tror att den är bättre nu.
Tänkte nästan utropa Friction som den här omgångens mest överstreckade men det kan man få äta upp till 2050 ungefär så det gör jag inte men hästen går sällan bra 2ggr på raken och verkar inte passa optimalt med Örjan så jag tycker inte att det är någon spik i alla fall.
Vinner inte Jakal sista kan man lika gärna helgardera. De andra har ungefär likvärdiga chanser. Beror mycket på hur fort det går från början men jag har inte pengar att ösa med så det blir spik nr 3 denna vecka.Börjar med 2 och slutar med en. Liksom hälften av Sveriges befolkning och Harry Boy.