Visa ett inlägg
Gammal 2012-04-24, 22:40   #3
sheriffen78

Reg.datum: sep 2010
Sharp$: 4413
Standard

Intressant Stekel, exakt samma tanke som jag har just nu angående sista 2 avdelningarna. Samtidigt tror jag inte det behövs så många streck för att lösa dom loppen.

Tankarna just nu.

Avd 1: Streckar nog 1,4,6,7 ev A-grupp på 4-7

Avd 2: Känns som ett öppet sprinterlopp. Streckar nog de flesta 1:a häst är nog 4 Harpos Hitsville

Avd 3: Kan nog låsa på 2, Sanity & Caballion.

Avd 4: Spik eller utgång på Hallsta, är väl bara 2 hästar till som kan vinna, Myllarfaks &
Pihlajan A

Avd 5: Oj oj, dagens svåraste? Alla? Berghs kan nog vara en stark, frågan är om den har speeden som brukar behövas för att vinna V75? 2,5,6,78,10,11,12 är nog måstestreck.

Avd 6: Förstahäst 4 Gossips Winner, tror nog bara det är 2 Tion Medon Sisu och Manhattan D.K emot. Omgångens mest överstreckade finns väl här? Calvados Crane kan väl aldrig vinna från spår 12?

Avd 7: Förstahäst återigen 4, denna gång Main Kronos, återigen firma Ulf/Åke, lite fler motbud finns det här, även om jag tror inte man behvöver så många streck, 2 Livi Destiny, 8 Inhibited, 10 Elora Hanover & 11 Vector Du Ling.

Nu är det bara fortsätta tänka... Då detta är gamla hemmabanan så är det här en höjdaromgång i mina ögon, som oftast brukar få lite mer tid än vanligt med pluggande. Dessvärre gör man det ibland ofta svårare än vad det är bara därför, man vänder på loppen och favoriterna lite för mycket kanske...

Mer tankar kommer...
sheriffen78 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat