Visa ett inlägg
Gammal 2012-04-29, 23:59   #92
maddmax

maddmaxs avatar

Reg.datum: apr 2010
Sharp$: 3250

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Galeocerdo cuvier Visa inlägg
Baseball verkar överlag av någon anledning vara svårt att plussa på, det är mitt intryck i alla fall. På det här forumet har jag nog inte sett en enda person med ROI över 102 - 103 % från basebollspel (då pratar jag inte Gunnar som satt 5 i rad och totalt spelat 6 spel, utan folk som har 200+ spel).
Jag vet faktiskt inte.. Jag tror du har en poang i att farre personer gar plus pa egna baseball picks an pa andra mindre sporter. Jag tror dock att det har en naturlig forklaring. Oddsen ar battre satta ju storre marknaden ar. Personligen anser jag att folk vager vissa faktorer for tungt, och vissa faktorer for latt. Men ingen model ar perfekt for att cappa en match, sattet jag anvander har sakerligen stora problem aven det. Huvudsaken ar att ens model ar tillrackligt ratt for att kunna ga plus.

Samtidigt har man en betydligt lagre wig pa baseball (och andra stora marknader), PinnacleSports har en utbetalning pa 98-99% i MLB och NPB. Det gor att forutsattningarna ar betydligt battre om man har en vettig model/satt att cappa pa. Limits spelar ocksa stor roll, aven vilka bolag som erbjuder odds. Jag har inget forutom respekt for folk som cappar och spelar mindre ligor och sporter men faktum ar att i langden haller det inte om insatserna ar tillrackligt hoga. Wagner har en signatur som ar mycket sanningsenlig. ROI ar viktigt men insatsen bestammer helt storleken pa vinsten.

Hursomhelst, min kommentar tidigare idag var mest av frustration. Samtidigt hade jag 18-9-1 i Japan fore dagens matcher (+125%) och visste att det skulle handa forr eller senare. Jag har 81 spel i regular season baseball den har sasongen och resultatet ligger pa den niva jag forvantat mig, jag ar pa inget satt missnojd. Att jag sedan slanger pengarna i sjon nar det galler andra objekt ar inte heller det ovanligt. Men men, jag aterkommer nar jag har 120 spel till och sa far vi se.
maddmax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat