Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2012-04-29, 20:45   #91
 
Reg.datum: feb 2011
Ort: Norrland
Inlägg: 184
Sharp$: 2072
Standard

https://www.sharps.se/spreadsheet/8238

Förvisso 179 spel men jag tror han hade orkat över ROI 105 utan några större problem även med 21 spel till...

Dock var tydligen bara 130 spel Baseball men med denna säsongs pålagda är det väl över 200 iaf och fortfarande en stabil ROI på runt 110.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
maddmax (+5)
werygod är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-04-29, 22:59   #92
 
maddmaxs avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Ort: Cbus
Inlägg: 2 254
Sharp$: 3250


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Galeocerdo cuvier Visa inlägg
Baseball verkar överlag av någon anledning vara svårt att plussa på, det är mitt intryck i alla fall. På det här forumet har jag nog inte sett en enda person med ROI över 102 - 103 % från basebollspel (då pratar jag inte Gunnar som satt 5 i rad och totalt spelat 6 spel, utan folk som har 200+ spel).
Jag vet faktiskt inte.. Jag tror du har en poang i att farre personer gar plus pa egna baseball picks an pa andra mindre sporter. Jag tror dock att det har en naturlig forklaring. Oddsen ar battre satta ju storre marknaden ar. Personligen anser jag att folk vager vissa faktorer for tungt, och vissa faktorer for latt. Men ingen model ar perfekt for att cappa en match, sattet jag anvander har sakerligen stora problem aven det. Huvudsaken ar att ens model ar tillrackligt ratt for att kunna ga plus.

Samtidigt har man en betydligt lagre wig pa baseball (och andra stora marknader), PinnacleSports har en utbetalning pa 98-99% i MLB och NPB. Det gor att forutsattningarna ar betydligt battre om man har en vettig model/satt att cappa pa. Limits spelar ocksa stor roll, aven vilka bolag som erbjuder odds. Jag har inget forutom respekt for folk som cappar och spelar mindre ligor och sporter men faktum ar att i langden haller det inte om insatserna ar tillrackligt hoga. Wagner har en signatur som ar mycket sanningsenlig. ROI ar viktigt men insatsen bestammer helt storleken pa vinsten.

Hursomhelst, min kommentar tidigare idag var mest av frustration. Samtidigt hade jag 18-9-1 i Japan fore dagens matcher (+125%) och visste att det skulle handa forr eller senare. Jag har 81 spel i regular season baseball den har sasongen och resultatet ligger pa den niva jag forvantat mig, jag ar pa inget satt missnojd. Att jag sedan slanger pengarna i sjon nar det galler andra objekt ar inte heller det ovanligt. Men men, jag aterkommer nar jag har 120 spel till och sa far vi se.
__________________
"Jag behöver en jävla iPhone 4. Fyfan. Kom igen nu alla fucking spel. Bara gå in."
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Wagner (+20), Shell Peppe (+5), Soap (+5), Vlad (+5)
maddmax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-04-30, 01:54   #93
 
maddmaxs avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Ort: Cbus
Inlägg: 2 254
Sharp$: 3250


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

MLB:n gick bra det senaste dygnet, 3-1 under sondagen och 2-0-1 for lordagsnatten. Det hjalpte till att balansera upp forlusterna i Japan. Skam den som ger sig dock, det blev tre spel infor morgonen anda. Jag vet att det bara ar lite over 3 timmar till forsta pitch men ja, sa ar det ibland. Linorna pa O/U har andrats lite och kande att sidospel var det enda vettiga. Har ar mina tre favoriter:

Ogiltigt spel-ID: 957068


Ogiltigt spel-ID: 957069


Ogiltigt spel-ID: 957070


Spelar aven KKR som underdogs mot Chennai men IPL har ju gatt sadar sa rekommenderar ingen att rygga:

Ogiltigt spel-ID: 956721

__________________
"Jag behöver en jävla iPhone 4. Fyfan. Kom igen nu alla fucking spel. Bara gå in."
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Soap (+1)
maddmax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-04-30, 20:22   #94
 
maddmaxs avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Ort: Cbus
Inlägg: 2 254
Sharp$: 3250


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Tva tuffa forluster i Japan, Hawks hade bases loaded bade i forsta och andra och Chunichi vann visserligen men endast med 1-0 trots 8-2 i hits. KKR och Orix vann dock och over de fyra spelen blev det lite vinst iallafall.

Lade ett spel i MLB i spreadsheetet en timme innan den tidiga matchen och har aven valt att spela tre till infor natten:

Ogiltigt spel-ID: 957747


Ogiltigt spel-ID: 957748


Ogiltigt spel-ID: 957750


Och ja, jag vet att jag har skrivit fel datum. 31:e april, doh! Aja.
NPB spelas imorgon med och det kommer med storsta sannolikhet nagot spel dar innan midnatt svensk tid.
__________________
"Jag behöver en jävla iPhone 4. Fyfan. Kom igen nu alla fucking spel. Bara gå in."
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
werygod (+1)
maddmax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-04-30, 22:59   #95
 
Shell Peppes avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Blue Berry Hill
Inlägg: 1 045
Sharp$: 987

NHL Grind 14-15
Stats: 19 - 31 - 3
ROI: 93.74%
Vinstprocent: 38.00%

Standard

2012-04-31 Har du varit & smuttat på valborgs spriten månne?
Shell Peppe är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-05-01, 00:00   #96
 
maddmaxs avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Ort: Cbus
Inlägg: 2 254
Sharp$: 3250


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shell Peppe Visa inlägg
2012-04-31 Har du varit & smuttat på valborgs spriten månne?
Jag onskar att det vore sa val. Uppsats som ska in imorgon, plus att jag maste hoppa in som lektor for nagra forsta-arsstudenter sa livet kanns hektiskt. Far skylla pa dalig somn. Det far bli ett par ol imorgonkvall tror jag bestamt.

__________________
"Jag behöver en jävla iPhone 4. Fyfan. Kom igen nu alla fucking spel. Bara gå in."
maddmax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-05-01, 00:04   #97
 
Shell Peppes avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Blue Berry Hill
Inlägg: 1 045
Sharp$: 987

NHL Grind 14-15
Stats: 19 - 31 - 3
ROI: 93.74%
Vinstprocent: 38.00%

Standard

Ok my bad..
http://www.youtube.com/watch?v=TFyTe0R9Kgg
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
maddmax (+10)
Shell Peppe är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-05-01, 00:18   #98
 
Shell Peppes avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Blue Berry Hill
Inlägg: 1 045
Sharp$: 987

NHL Grind 14-15
Stats: 19 - 31 - 3
ROI: 93.74%
Vinstprocent: 38.00%

Standard

Max i morgon..

http://www.youtube.com/watch?v=l9hAiZ0fVms

Skål & Bol
Shell Peppe är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-05-01, 04:16   #99
 
maddmaxs avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Ort: Cbus
Inlägg: 2 254
Sharp$: 3250


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Ja, MLB:n har ju borjat rulla pa, i takt med att NPB:n svajjar. Det blev 3-0-1 dar idag, med en del marginaler pa min sida i det sista spelet.

Infor spelen innan lunch har jag fyra spel, ett i Indien och tre i Japan:

Ogiltigt spel-ID: 958124


Ogiltigt spel-ID: 958125


Ogiltigt spel-ID: 958126


Ogiltigt spel-ID: 958123


Korrekt datum och allt!

Tillbaka till bockerna en timme for att sedan forhoppningsvis vakna upp till lite vinst. Pa aterseende.
__________________
"Jag behöver en jävla iPhone 4. Fyfan. Kom igen nu alla fucking spel. Bara gå in."
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Soap (+1), werygod (+2), kingofding (+1)
maddmax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-05-01, 14:51   #100
 
maddmaxs avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Ort: Cbus
Inlägg: 2 254
Sharp$: 3250


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Pune ser ut att forlora efter att ha gett upp en alldeles for stor chase, en RRR pa ~15 med 5 overs kvar. Men, jag ar inte sarskilt bedrovad da NPB gick 3-0 inatt. Nar jag forst kollade scoren trodde jag det var 1-1-1 men vid narmare inspektion sa hade jag ju 1st 5 i Mariners och linan var 4,5 i Giants-matchen (inte Yakult). Sett fran hits-perspektivet sa var det rattvist, och forhoppningsvis har NPB jamnat ut och stabiliserat sig lite.

I andra nyheter; jag har fatt vatten pa min kara dator och trackpaden fungerar ej langre vilket ar valdigt enerverande (som tur ar verkar allt annat funka). Tror jag kommer ha tid med att ga igenom dagens MLB-spel, slanger upp dom senare.
__________________
"Jag behöver en jävla iPhone 4. Fyfan. Kom igen nu alla fucking spel. Bara gå in."
maddmax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-05-01, 16:36   #101
 
maddmaxs avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Ort: Cbus
Inlägg: 2 254
Sharp$: 3250


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Endast ett spel av intresse i MLB efter en snabb genomgang, valjer att spela samma som igar:

Ogiltigt spel-ID: 958817


Kommer aven komma med en tidig NPB-rek snart.
__________________
"Jag behöver en jävla iPhone 4. Fyfan. Kom igen nu alla fucking spel. Bara gå in."
maddmax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-05-01, 17:04   #102
 
maddmaxs avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Ort: Cbus
Inlägg: 2 254
Sharp$: 3250


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

2012-05-02 Nippon-Ham Fighters - Fukuoka Softbank Hawks (NPB)



Datum: 2012-05-02
Tid: 11:00
Sport: Baseball
Land: Japan
Liga: NPB
Match: Nippon-Ham Fighters - Fukuoka Softbank Hawks
Period: ft

Spel: Över 5
Insats: 1.00
Odds: 2.070
Bolag: PinnacleSports

Motivering:
Lagger ut den har tidigt, bade p g a eventuellt tidsbrist senare men aven da jag ar lite osaker pa hur jag tror oddset kommer rora sig pa den har marknaden. Oddsen pa O/U ar lite oberakneliga i Japan och det ar mycket mojligt att den har kommer ga motsatt riktning och da kan det var vart att vanta ut nagra punkter till. Hursomhelst, jag har valt att redan spela den och mina tankar kring matchen ar som foljer..

Vi besoker Pacific League, NPBs motsvarighet till American League dar man anvander sig av en s k designated hitter, som slar istallet for pitchern. PL har traditionellt varit en mer offensiv division men i ar har den signalen forstarkts. En intressant jamforelse ar att i CL har det hittills stulits 55 baser. Samma siffra i PL ar 116 (!). Mindre skillnader finns aven i HRs, PL har 65 medans CL har 54.

Dagens kombatanter ar aven de som har producerat flest runs i hela ligan. Nippon-Ham har 108 runs scored over 28 matcher, ett snitt pa 3.86 runs per match. Dock slapper man bara 1.86 runs och har alltsa 5.72 runs per match i snitt totalt. Fighters BA ar pa .257, bast i ligan och laget har gjort 16 HRs, aven det bast.
Fukuoka har en intressant offensiv. Ett BA pa .254 som lag placerar Hawks som tvaa efter Fighters och man har producerat 93 runs framat (aven det pa andra plats). Hawks offensiv bygger pa fart, man har 38 SB vilket utgor mer an 20% av hela ligans total (12 lag). Med slagtrana har man alltsa enorm makt men laget ligger "bara" pa tredje plats i PL. Det stavas defensivt misslyckande. Sina 93 runs frammat matchar man i inslappta, vilket tro det eller ej rankar laget pa 11:e plats i NPB med endast Yokohama DeNA BayStars bakom sig. Det totala antalet runs i snitt for en Fukuoka match ar 6.89, overlagset hogst i Japan.

Sist men inte minst maste vi berora morgondagens pitchers. For hemmalaget startar Tomoya Yagi, 2-2 och 2.52 ERA. Yagi gjorde en bra match senast da Fighters vann med 5-1 mot Marines, 6 IP och en ER. Han slapper dock hits hyffsat konsistent, WHIP pa over 1.10 och med Hawks fart kan det stalla till problem. Jag tror inte han kommer slappa enormt manga runs men om Fighters later 2-3 slappa forbi ar jag nojd. Mot en 5-run lina har hans fyra starter slutat 3-0-1 (tre over och en push).
Kenji Otonari kastar forsta pitchen for Hawks. Med 1-2 och 2.01 ERA har han borjat sasongen bra och Fighters lar inte fa en jatteenkelt uppgift. Otonari kommer dock fran tva raka forluster och trenden i hans ERA pekar uppat. Det bor namnas att han pitchade en shutout mot just Fighters for tre veckor sedan och det vill vi inte se handa igen.

Den offensiva potentialen i lagen gor det har spelet mycket intressant. Faktum ar att tredje basta lag i ligan offensivt endast har fatt in 78 runs, 30 samre an Fighters och 15 samre an Hawks. Dagens match slutade 5-3 till Fukuoka efter 10-7 i hits och da startade bada lagens aces. O/U 5 kanns inte ens som en coin-flip, jag skulle satta oddset har till 1.85~ och darfor kanns 2.07 val generost.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Vlad (+1), Shell Peppe (+1), Soap (+1), werygod (+1)
maddmax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-05-01, 22:56   #103
 
maddmaxs avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Ort: Cbus
Inlägg: 2 254
Sharp$: 3250


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Efter lite narmare titt blev det tva spel till. Vet inte hur lineupsen ser ut i Dodgers, forhoppningsvis saknas inte nagon viktig men de stora namnen i Rockies har riktigt daliga siffror mot lefties hittills i ar. Tror det haller iallafall i 5. Nastan dubbla pengarna kanns bra.

Ogiltigt spel-ID: 959481


Ogiltigt spel-ID: 959484

__________________
"Jag behöver en jävla iPhone 4. Fyfan. Kom igen nu alla fucking spel. Bara gå in."
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
kingofding (+1)
maddmax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-05-02, 14:54   #104
 
maddmaxs avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Ort: Cbus
Inlägg: 2 254
Sharp$: 3250


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Kanns surt att ga 1-3 igar, det var en javla massa hits bade i Washington och i Japan. I mitt huvud visar det dock att jag ar pa ratt vag. Jag har valt att lagga tre 1st 5 i dagens MLB, kan bli nat mer i de sena:

Ogiltigt spel-ID: 960219


Ogiltigt spel-ID: 960214


Ogiltigt spel-ID: 960217

__________________
"Jag behöver en jävla iPhone 4. Fyfan. Kom igen nu alla fucking spel. Bara gå in."
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
werygod (+1)
maddmax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-05-02, 22:09   #105
 
maddmaxs avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Ort: Cbus
Inlägg: 2 254
Sharp$: 3250


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Toronto och Houston svingade riktigt bra idag och de tva forsta spelen satt. Lagger till foljande infor de sena timmarna:

Ogiltigt spel-ID: 961202


---
Har aven tre spel pa gang i Japan. Av ML-linorna att domma kommer 1st 5 och RL kunna erbjuda mycket varde och jag kommer lagga upp dom sa fart jag spelat sjalv. Matcherna borjar 6/7 svensk tid sa forhoppningsvis ar oddsen uppe snart.
__________________
"Jag behöver en jävla iPhone 4. Fyfan. Kom igen nu alla fucking spel. Bara gå in."
maddmax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td