Ämne: Djungelboken
Visa ett inlägg
Gammal 2012-04-30, 11:16   #1
djungelhjul
 
djungelhjuls avatar
 
Reg.datum: apr 2011
Inlägg: 2 781
Sharp$: 3948

Sponsorpodden på Sharps
Stats: 3 - 8 - 1
ROI: 162.92%
Vinstprocent: 27.27%

Standard

Djungelboken


Är medlem här på Sharps sen en tid tillbaka och blev värvad hit för att bidra i Maijadonas pensionsfond. Men efter en tids flummande från min sida där jag slängt ut spel utan motivering till höger och vänster ska det nu göras på ett bra sätt.

Kommer endast lägga spel i Spreadsheetet som jag presenterar här. Spel som jag anser ha bra värde. Motiveringarna kommer ibland bli av detr längre slaget, ibland lite kortare.

Hur frekvent jag lägger ut spel kan nog variera från vecka till vecka. Har en familj som förtjänar mycket uppmärksamhet och ett arbeta som kräver detsamma. Men snart är det sommarlov och då kan det bli explosion i tråden.

Kommer fortsatt att vara aktiv hos Maijadona men använder denna bok när jag hittar något lite extra

Units (1-10)

Regler: Nej för tusan, skriv gärnet!

/Djungelhjul



__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Jensw (+10), Markie (+10), Maijadona (+10), Jinx (+10), BlackCobra (+10), drughen (+5)

Senast redigerad av djungelhjul den 2012-04-30 klockan 11:45.
djungelhjul är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat