Ogiltigt spel-ID: 966918
QPR har verkligen vaknat till liv med 4 raka hemmasegrar och motståndarna har inte varit vilka som helst. Liverpool, Arsenal, Swansea och Tottenham! Sammanlagd målskillnad på 9-3! Stämmer infon på Svenskafans.com så kommer man med bästa laget!
Stoke har 4-4-10 på bortaplan men mer anmärkningsvärt är att man har 1-2-7 på de 10 senaste bortamatcherna! Vinsten kom i FA-cupen mot Crawley som håller till i fjärde högsta divisionen i England!
Jag har ingen om det stämmer men en bekant nämnde igår kväll att Stoke inte gillar Aston Villa och skulle Bolton och QPR ta trepoängare samtidigt som Aston Villa förlorar denna omgång så är samtliga lag på samma poäng inför sista omgången där minst ett av dessa lag ska flyttas ner! Ta detta med en nypa salt då jag absolut inte är säker på denna uppgift. Kommentera gärna om ni vet något om detta.
14 Stoke -16
44
15 Aston Villa -14
37
16 Wigan -22
37
17 QPR -23
34
18 Bolton -31 34
19 Blackburn -28 31
20 Wolves -41 24
De tre sämsta lagen ska flyttas ned när säsongen är färdigspelad.
Något som jag tycker gynnar QPR är att Stoke byter målvakt till denna match. Utdrag från Svenskafans:
Tony Pulis har redan aviserat att det blir ett målvaksbyte i denna match. Thomas Sörensen får därmed välbehövlig matchträning inför kommande uppdrag med Danmark i EM.