Visa ett inlägg
Gammal 2012-05-09, 16:54   #4
Sprite

Sprites avatar

Reg.datum: aug 2011
Sharp$: 8427
Standard

Jag kommer inte trassla till det med konspirationer mot mycket streckade hästar utan satsar på 8 rätt!

Amaru Boko har toppchans i första genom ledningen. Nurmos säger att den sk avara 20-30 meter bättre än förra starten och innerspåret är perfekt! Iceland körs väl prepare inför elitloppet?

Tar bort Mellby Sambuca pga vila och bakspår på 1600. Frictions har chans till elitloppsplats på en seger på bra tid här.

Order By Mackie tillbaka efter vila och inte alls i något toppslag enligt tränaren som säger att den tränats mycket styrka. Jag tror ändå på bra chans från ledningen pga att det är stolopp och Björn Goops facit med hästen. Väljer dock att ta med Loveletter med Adielsson upp och sparat senast samt Aloe Vera trots skor då det är den emot i kampen om ledningen.

Long Night såg bättre ut med ny utrustning senast. Björn Goop kör och hästen har haft väldigt tråkiga startspår hela året så detta spår är det bästa hittills. Klar spik när den bara är andrahandare.

Mitt system ser ut såhär:

1) 1 Amaru Boko
2) 4 Mygodwhata face
3) 3, 4, 6, 8, 10, 11
4) 4 Friction
5) 2, 4, 10
6) 3, 4, 5, 6, 8, 9, 14
7) 2, 3, 8
8) 9 Long Night

378 rader