Visa ett inlägg
Gammal 2012-05-11, 19:06   #6
draken

drakens avatar

Reg.datum: jul 2010
Sharp$: 8044
Standard

Klev inte ens på tåget igår. Trodde på omöjlig omgång och avstog helt med kommentarer, nu blev det ju inte så. Busenkelt förutom de 2 första. Wahlman säger jättejobb med Talmla. I grund och botten 100m bättre än Merger men inte kul att skriva något ibland.
Men det bästa med gårdagen var att en del av myglet kom upp till ytan och jättekonstigt att svanens hästar går som tåget när han kom hem från USA. Antar att grisfösarn går varm. Jättekonstigt att Jokso hade hästar hos svanen. Blev iof ett skjut på valla men frågan är hur länge Caponespelet trav får hålla på. Väldigt många lopp är redan klara på förhand men vissa liras det om för att det ska se bättre ut. Har alltid vart så och kommer alltid så att vara. Annars vinner bästa hästen 9 av 10 och då dör spelet pga det så det är bara att acceptera men det blir lite mera lotto än kunskap men Who cares. Det är kul och intressant iaf.Hårda ord utan fakta så skit i det.Bara lite off topic.
Till morgonsdagens omgång.
Redan i första ställer man en fråga man eller mus. Calvados eller cider. Hmmm , jaa är jag fjolla ,fruntimmer eller Beck. Hm. Jag tar ställning för Beck.
Andra verkar som om framvoltens 4,6 blir mkt betrodda men jag tycker att nr 15 möter precis ingenting om formen håller i sig.
3dje vore en klocka på Rakas spik på kort men medel och Yellow i startlistan som jag tror spöar rakas 9 av 10 på alla distanser utom kort.tveksam favorit
4e ser ut att få en entaktad utan speed som favorit. nr 9. Lite tveksam även där.
5e är öppet och fantastiskt kul. ska bli många på fotot.
6e tycker att 6an är totalt snestreckad,även 4an. Fel favorit.
Sista är inte helt lättlöst heller. Parkin med bättre spår hade vart min första häst. Nu vet jag inte . Lutar åt Belgrado.Jaguar Ruda är likt Harry Hay en häst som alltid gör gedigna lopp och tjänar pengar. Kommer nog sätta en liten slant på plats men tror inte på vinst.
draken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat