Visa ett inlägg
Gammal 2012-05-12, 10:47   #1
Rojiblanco
 
Rojiblancos avatar
 
Reg.datum: feb 2012
Ort: Knivsöder
Inlägg: 514
Sharp$: 1005

Hoppas att du har lämnat
Stats: 173 - 153 - 18
ROI: 101.86%
Vinstprocent: 53.07%

Standard

Rojiblanco guldar! Vinn lite - ofta!


Tjenixen! Jag är en 25årig stockholmare som har ett stort intresse för världens största religion - Fotboll. Studerar för närvarande prestationspsykologi och mental coachning på ett stort idrottscenter.
Jag vart tidigt intresserad av spel och började tippa redan vid 11-12års åldern.
Mitt spelande har knatats av toppar och dalar och min rulle har ofta tagit slut i yngre dagar pga av girighet. Nu på senare tid har jag förstått att jag inte kan bli rik på en natt om man ska spela med sunt förnuft.
Så mitt motto har blivit "vinn lite - ofta".

Här kommer jag fokusera på fotboll, främst i de större ligorna,EM etc men också i Sverige. Eftersom jag har en hel del tränare och spelare runt mig dagligen på skolan från Allsvenskan och nedåt så passar man alltid på att snacka med dessa hur läget i lagen ligger till så bli inte förvånad om det kommer dundrar in någon rek i de lägre divisionerna också. Skall tilläggas att ishockey är heller inte uteslutet.

Har säkert glömt något väsentligt som skulle med i denna beskrivning, om så är fallet är det bara att fråga. MVH.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Jensw (+10), Trouler (+3), suppe (+1), Shell Peppe (+1), woodface (+2), BlackCobra (+1), Z_tippar (+1)
Rojiblanco är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat