Visa ett inlägg
Gammal 2012-05-13, 15:34   #10
Maxie
 
Maxies avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 58
Sharp$: 136


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av HL333982 Visa inlägg
Jag menar inte att det skulle se konstigt ut att du har gjort flera små överföringar till en och samma person. Det som kommer se skumt ut är när du har överfört en liknande summa till flera olika personer. Det har inget med IP att göra. Notera även att det är bara hos MB som du får möjlighet att låsa upp kontot igen. När väl en spelsajt har stängt ditt konto pga bonushoreri kommer de inte låsa upp det igen. Dock får du tillbaka din insättning i 9 fall av 10
Japp, lär stöta på patrull där men jag kan inte i min vildaste fantasi se att det kommer gå så långt att MB låser mitt konto och tar mina pengar, det finns bara inte.

Citat:
Ursprungligen postat av HL333982 Visa inlägg
Spelsajterna kommer inte bry sig. De gör som de vill. Misstänker de att du har bonushorat spelar det ingen roll om du kan styrka polarens identitet. De tar alla ev. vinster ändå.
Yupp, dem har ju den edgen. Men jag har en rätt saftig kassa på Betfair så kommer bara tradea högoddsare för att förlora så fort som möjligt. Siktar på att spela 1-2 match per bolag och inte behöva göra något uttag.
Maxie är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat