Visa ett inlägg
Gammal 2012-05-14, 19:30   #5
JSQ

JSQs avatar

Reg.datum: jul 2010
Sharp$: 2440
Standard

Hehe nee hade inte riktigt tänkt att ge upp ännu och tror inte jag kommer ge upp för att det går dåligt för då är det bara att modifiera modellerna. Om det är något som får mig att ge upp så kommer det vara den manuella hanteringen

Dagens spel:
2012-05-15 01:05MLBBaltimore Orioles (J. Hammel) vs New York Yankees (I. Nova) ML FT 4 2.050
2012-05-15 01:10MLBAtlanta Braves (R. Delgado) vs Cincinnati Reds (H. Bailey) ML FT 1.33 1.750
2012-05-15 02:10MLBChicago White Sox (J. Danks) vs Detroit Tigers (D. Smyly) ML FT 5.9 1.830

Av dagens spel skulle inte Tigers passa in om jag utgick från momentum-modell två. Dock fanns det inga matcher som inte passar in nu som skulle passa in om jag utgick ifrån den.

Om nu någon undrar varför Cards-matchen från igår inte är grön (dvs det som visar att det är inlagt i rätt tid) längre så hade det blivit fel i rekarrutan där så stod inte med i någon serie.

Det jag sitter och fnular på just nu är att försöka ta fram en modell för att stoppa in spelen i rätt "slot". Just nu baseras slotsen bara på värdet som finns mellan det odds jag kommer fram till och det odds som erbjuds men inte riktigt nöjd med det....
JSQ är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat