2012-05-16, 16:43
|
|
Reg.datum: jan 2011
Sharp$: 524
|
Uppsnack V75 Gävle 19/5
Spoiler:
Kan inte hålla mig,tycker det ser inressant ut. Inte så stor utdelning kanske men det styr man inte över.
Avd 1
JANTHOM KÅPE Vinner väl om spets men tycker att RENATE BOWL o NOVA SKY kan öppna bra,SUPER ROBBAN kan en del, även om bra förra, första motbud måste bli OPPOPPOPP som jag gillar. Även Disney Tooma kan vara intressant men vingelrisk,men om 1an blir överkörd i starten vinner väl 11 Lås 1-11? Får kolla lite till
Avd 2
1 Kimbee Star Får svrt att hålla upp spets därmed behöver tur
2 Västerbro Hawaii Nej
3 Free To Dance Tror jag mycket på,har mött tuffare och slagit fav
4 Salt Lake City Nej
5 Matrix Revolution Nja
6 Diaz A.E Får svårt, luring
7 Valnes Ali Bra häst första motbud,slagen av 3an
8 Young Mystic Svårt pga läge,Föll som fav sist
9 Divine Razz Bra häst lite entaktad men stark och verkar ha en vinnarskalle får tipsnicken,möjlig utg
10 Nautical Fin häst, tidig.
11 Twins Temptation Nej
12 Cool Dream Bortlottad igen
Avd 3 GULD
1 Timetosaygoodbye Bara dyrt streck (platsbud statistiskt)
2 Micro Mech Två tuffa lopp i söndags nu med en förstalärling.Favorit...Mycket bra häst men får nog ett lungt lopp?
3 Caballion fel distans tycker jag men absolut topphäst
4 Reven D'amour Får visa bättre
5 Yield Boko Är väl en av flera som står på tur,kanske denna ggn om vissa inte kör...
6 Dileva Käll Såg jätte fin ut i debuten men behöver nog fler lopp för detta motstånd,eller?
7 Alvena Pele Första g fattar jag inget andra g ser jag inte om han blir störd. Chans utan g
8 Brioni Kan spetsa från alla spår (i första), och vill säkert ha en genomkörare innan EL
9 Prince Tagg Också en som står på tur men inte denna ggn
10 Wiching Stone ständigt bort lottad, Kanske om andra sparar sina men inte troligt
Avd 4
3 åringar och volt kan skrälla här. Tror att 7 Astoria Amour kan snuva 1 Stella Nova Viva på spets annars är det täckt med 1-7-8-9 tycker jag, men som sagt unghästar och volt......
Avd 5 Lås på 1 Jenny R.G. och 12 Stamping Jenny har slagit Stamping tidigare då han stod på tillägg, men nu har han lopp i kroppen den gamle
Avd 6 Favorit utan form? kan det skrälla här då?
Avd 7
Friction Fram och baklänges??..Omg bästa SPIK!!!?
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Senast redigerad av AbbeAce den 2012-05-17 klockan 17:55.
|
|
|