Visa ett inlägg
Gammal 2012-05-17, 16:58   #3
mijo14

mijo14s avatar

Reg.datum: maj 2012
Sharp$: 1930
Standard

V75 Gävle - tidiga tankar...

Avd 1 1 Janthom Kåpe försöker svara ut 5 Renate Bowl, vilket innebär en öppning på under 1.10, vilket öppnar upp för skräll.
Avd 2 Om 3 Free to Dance släpps till spets är nog loppet över; annars garderingslopp
Avd 3 Är 3 Caballion så bra som det sägs ska den bara vinna! Med Björn eller Erik i sulkyn hade det varit stenklart...Fredrik B Larsson är minst sagt en medelmåttig kusk. Den som såg Dileva Källs årsdebut (dessutom Ulf Ohsson) tar med den. Brioni = Preparé , Wising Stone= enormt överskattad
Avd 4 Hästarna 7,8,9 räcker för att överleva detta skitlopp!
Avd 5 Stamping kommer att få svårt att hinna fram på Gävles hypersnabba bana, så lista ut spetshästen och ni har vinnaren...4 Bonsbofax!!!
Avd 6 Om inte Inhibitet vinner detta från spets är hästen inte alls så bra som stallet inbillar sig (SPIK)
Avd 7 Friction (11) ska köras med träningsbalans och såg inte alls lika smidig ut sist - formtapp ? kanska är hästen med för att låsa loppet när True Avantage (8) tryckt sig till spets efter 600m. Konspirationiskt kanske, men den som lever får se! Själv spikar jag utan tvekan! Dessutom såg hästen oooootroligt laddad ut sist.

Till sist: Man vinner på att lämna in lappen tidigt, eftersom man översköljs av "sistaminutentips" och står där med fem rätt efter sista och säger: " fan den tänkte jag spika när jag såg startlista i måndags"

Raden: 1 4 5 10 11
1 3 5 6 7 9
3
7 8 9
3 4 5 12
2
8
mijo14 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat