Ämne: Limiteringar
Visa ett inlägg
Gammal 2012-05-20, 10:05   #208
SuprMario
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 794
Sharp$: 2499
Standard

...fortsättning på Betsson ärendet.
Spoiler:
Tack för ditt mail till Betsson. Det är inte vi i supporten som tittar på din spelhistorik, det är vår oddsavdelning som löpande gör dessa bedömningar. Typ och storlek på marknad är bara ett exempel av allt som dom kollar på. Vår Trading Manager kan vid dessa tillfällen lägga på ytterligare gränser på kontona, som kan vara fallet med ditt konto.

Tveka inte att höra av dig om du har ytterligare frågor.

Spoiler:
Hej igen,
Ok då väntar jag mig ett korrekt svar från "trading Manager" när han är tillbaka på jobbet då verkar vara han som bestämmer.

Spoiler:
Tack för ditt mail till Betsson.

I våra användarvillkor som du accepterade i samband med registreringen, står följande att läsa:

"Betsson reserves the right... ...to refuse the acceptance of bets, or to limit the amount of bets; without obligation of providing reason."

Detta är vårt juridiska utrymme som våra oddsmanagers kan välja att basera sina beslut på, och i slutändan så är det alltid upp till nämnda managers att avgöra vilken insats som accepteras.

Vi uppskattar din förståelse för detta, och önskar dig en trevlig dag!


Spoiler:
Hej
Jag förstår att ni får och kan göra precis som ni vill och det är självklart er rätt att göra så, men dock borde ni ha mer kurrage än det ni visar i detta och berätta för mig VAD ni baserar ert fantastiska beslut på.
Att ni har, precis som andra spelbolag regler som ger er rätt att göra precis vad som ni önskar borde dock ske med sunt förnuft då ni är dock ett börsnoterat bolag och inget "skitbolag".
Fast man kanske ska börja ändra sin åsikt om det iofs.

Det kan ju inte vara mycket begärt att ni kontaktar vederbörande och meddelar att ni inte önskar ha denne person som kund - för det är ju precis så det är. Dessutom att ni har kurage att åtminstone meddela VAD ni baserar ert beslut på.

Jag väntar mig att jag iallafall får ett meddelande från ansvarig på Måndag när han/hon åter finns på sitt arbete.

tack för mig.


Spoiler:
Tack för ditt mail till Betsson. Det som våra trading managers kollar efter, är som jag nämnt tidigare för dig, ett brett spektrum av saker. Allt från spelmönster i sin helhet, summor som satsats, marknader man spelat på, om man spelat på "sure wins".

I övrigt så hänvisar jag till våra regler och villkor som det länkats till i tidigare svarsmejl. Ha en trevlig söndag!

Tveka inte att höra av dig om du har ytterligare frågor.


Spoiler:
Hej
Jag vet det, men INGET av det stämmer överens med verkligheten då jag INTE spelat på "sure win", konstiga spelmönster, kufiska marknader eller annat konstigt.
Om inte det är enligt reglemente att spela på HockeyVM eller champions league etc?
Därför önskar jag att ni redovisar ert beslut som ni borde och säga som det är istället, redovisa ETT spel till mig som är utöver normalt spelande och konstig marknad så lyfter på hatten för er och accepterar ert fantastiska beslut.
Det är NI själv som skickat mig erbjudande om bonus - och det är det enda jag haft.
Nästan så man tror att ni stänger av konton som klarar av ert bonuskrav, de som inte gör det får fortsätta spela. Sluta och skicka bonuserbjudanden är mitt enkla svar på det!

Jag menar - ni måste ju ha lite kurage och kunna agera rätt med tanke på er ställning med börsnotering/aktieägare etc och köra med raka puckar åtminstone?

Jag vet inte varför du svarar mig hela tiden då du har själv sagt att du inte kan säga något om detta fall, varför jag är stängd, och jag har hänvisat att då får denne person kontakta mig på Måndag - kan väl inte vara så mycket begärt?

trevlig Söndag!

Spoiler:
Tack för ditt mail till Betsson. Gällande våra bonuserbjudande/nyhetsbrev så kan du själv i ditt konto kryssa av dig från att få nyhetsbrev, under "profil".

I våra regler och villkor kan du läsa följande: "Betsson förbehåller sig rätten att neka kontoansökningar, avslå spel, begränsa antalet spel; utan förpliktelse att ange skäl."

Trots att vi inte behöver det, har vi flera gånger svarat dig med ett antal av dom kriterier som tas i beaktande när eventuella begränsningar av konton sker. Men i enlighet med ovanstående regler och villkor om att vi inte behöver ange några som helst skäl som kommer vi härmed inte ge dig flera svar/anledningar i den frågan. Har du någon annan fråga du undrar över är du varmt välkommen att kontakta oss för svar/hjälp. Ha en fortsatt trevlig helg och vecka!

Tveka inte att höra av dig om du har ytterligare frågor.

Spoiler:
Hej
Men sluta och förvräng saker och ting - du är ju bedrövlig rent ut sagt!

Hur svårt är det att berätta rakt ut vad som är orsaken? Jävla politiker!

Du behöver inte quota några regler som säger att ni får göra precis som ni vill, när ni vill och hur ni vill utan att säga varför - jag VET att det är så.
Dock borde ni med lite kundservice och sunt förnuft dock kunna berätta vad och vilken regel jag har brutit.
Jag har INTE spelat några konstiga serier med konstiga odds eller annat. Enda konstiga är väl att jag INTE har spelat på marknadshögsta odds då ni aldrig har det - ändå har jag valt att lägga lite tv-pengar hos er.

Skicka vidare ärendet till Oddsmanager eller vem det är som tar dessa fantastiska beslut, så kanske han/hon kan berätta vad beslutet är baserat på? Jag förstår att du inte kan det då du inte gjort det men skicka vidare ärendet till rätt avdelning då.

Som du säkert förstår - kommer jag inte vara kund hos er mer. Ja inte grinar ni över det då det är ju ni som stängt av mitt konto men jag kommer också göra det jag kan göra.
Posta all konversation på forum, både svenska och utländska, kanske tom göra någon fräck landningssida om Betsson som berättar deras sätt att arbeta.
Vinn 10.000kr och du är avstängd, förlorar du är du välkommen!
Undrar vad LGA säger om detta? Förmodligen inget men skadar inte att fråga.

Jag hade inte sagt något om det var sant, det ni hänvisar till att jag spelat "små linor" sure-wins etc men det finns ingen sanning i något av det så i stora drag kallar ni mig lögnare skulle man kunna säga - och det är inte acceptabelt.

Fy fan vad ruttna ni är egentligen - vinnare av "bäst bookie" etc, sicken bullshit!

Skicka vidare mitt ärende till rätt person då du tydligen inte har mandat att säga mer än "goddag yxskaft"

GOD JUL!


Leo på supporten tar inga beslut men kan inte skicka vidare ärendet till de som tar beslut och hänvisar hela tiden ngn skitregel som alla vet finns där - dvs att dom gör precis som dom vill när dom vill och hur dom vill -utan att behöva motivera varför.
Vet att man accepterar det när man öppnar kontot men dom borde fan ha någon moral och agera som en bookie när dom vill titulera sig som det.
Bara pajaseri enligt mig!

....JA - jag är tilt!..
SuprMario är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat