Massor av lag/spelar props så svårt att gå igenom allt men ett jag gillar och har satt en liten slant (Lågt insatstak anyways,än så länge iaf) på är Portugal Under 4.5 mål 1.893@Pinnacle
Tycker Portugal är svagare som lag nu än de varit sista 10 åren och tror inte på att de går vidare från gruppen. Förlorade i kvalet mot både Danmark (som de möter i gruppen) och Norge och för mycket hänger på Cristiano Ronaldo framåt som kommer få hård bevakning. Spelade mycket defensivt i VM-turneringen senast och förväntar mig knappast någon gladfotboll från deras sida i detta mästerskap heller
Resultat Portugal i VM minus Nordkoreamatchen
15/06/10 WOC Côte d'Ivoire 0 - 0 Portugal
25/06/10 WOC Portugal 0 - 0 Brazil
29/06/10 WOC Spain 1 - 0 Portugal
Tyskland är urstarka och solida och Holland visade i VM att de lärt sig stänga bättre bakåt och släppte bara in ett mål i gruppen och det på straff,är även de i mina ögon ett klart bättre lag än Portugal. Återstår att de hänger typ 3 mot Danmark men som sagt de förlorade borta mot dem i kvalet och det är 2:a matchen i gruppen som kommer bli en nyckelmatch att vinna för att någon av dessa ska ha chans att gå vidare så bör bli tight även där
Följande användare gav Sharp$ för den här posten: Donald (+5), Soap (+5)
|