Citat:
Ursprungligen postat av dNa
Som sagt så köper jag att man är strikt i dagens fotboll m.m.
Men ska dom inte få öppna egna dagböcker?
Känner mig väldigt missförstått vad jag egentligen är irriterad på i den här tråden och ofta så har ju det en grund, jag kanske har skrivit slarvigt.
Jag har själv bara roligt åt såna här dagböcker, inte det minsta frusterad över att den försvann (har inte lagt ett spel på gissningsvis 7-9 månader) men att jag gillade visionen som ledningen hade i början att Sharps, som i min åsikt de totalt spolar i toaletten, det är därför jag är irriterad.
|
Citat:
Ursprungligen postat av dNa
Börjar undra om jag trollar själv?
Där var det hej då för min sida. Peace Sharps
|
Uppenbarligen vill du ha ut något annat av sidan än vad vi vill leverera. Du kanske gillar att ha roligt åt dagböckerna som du skriver men det är inte ok att den suger in ovetande å får dem att förlora pengar. Det är enligt min mening rent ut sagt ett förjävligt beteende.
Förstår du inte det är det inte konstigt att du inte förstår varför vi kritiserat RoK, kritiken grundade sig från start på att man mer eller mindre medvetet ger ut förlorande tips och cashar in på det och därför behövdes ett alternativ. Om du kopplar ihop det så förstår du nog varför tråden stängs.