Jag kan förstå vissa saker du säger dNa, men dessa grabbar var väl mer ute för att förlöjliga sidan än något annat. Dem lirade halva kassan på en 1.35 oddsare, dem gulade efter 6 matcher, dem hade en "långsiktig" plan att på 2 månader gå ifrån 2500 kr till 50000kr. Det är ju bara redikul, det blir löjligt.
Jag var ändå inne och hejade på "fel sida" på att dem skulle lyckas, enbart för den sakens skull att så många måste in å skriva negativa saker innan dem ens börjat. Dem kanske hade århundradets idé.. och Rom byggdes inte på en dag.. men alla måste bara kasta skit för att dem inte spelade likadant som "Spelskolan säger".. Skäms.
Det kunde hanterats snyggare, kanske med en varning om att nästa oseriösa försök till dagbok skulle bli deras sista eller ngt, men man måste ändå stampa ifrån när folk vill löjliggöra forumet, vars kvalité sänks dagligen med dessa löjliga dagböcker och underliga rekar..
Däremot så håller jag med om att det är väldigt liten aktivitet och det känns som att det är många inre kretsar där folk delar med sig, där infon inte blir spridd över hela forumet. Aktiviteten är ju nästan 0 i dagens trådarna (om det ens kommer upp någon dagens tråd) och det gäller även under högsäsongen. Det känns som att det borde komma lite tävlingar, typ "bästa rekare över en viss tid får en månad betalspel" så vi får igång aktiviteten igen.. en EM tävling hoppas jag också att det blir!
Lite kreativa idéer istället för en massa smutskastning?
Senast redigerad av tompa87 den 2012-05-24 klockan 23:52.
|