Citat:
Ursprungligen postat av mape
... Sedan är man ju inte dum, att om man är här i lång och trogen tjänst, får man komma innanför väggarna och vara med på de riktigt saftiga bitarna, men övriga 95% av medlemmarna då? jag är faktiskt förvånad över hur dåligt det fungerar...
|
Citat:
Ursprungligen postat av tompa87
...Däremot så håller jag med om att det är väldigt liten aktivitet och det känns som att det är många inre kretsar där folk delar med sig, där infon inte blir spridd över hela forumet. Aktiviteten är ju nästan 0 i dagens trådarna (om det ens kommer upp någon dagens tråd) och det gäller även under högsäsongen. Det känns som att det borde komma lite tävlingar, typ "bästa rekare över en viss tid får en månad betalspel" så vi får igång aktiviteten igen.. en EM tävling hoppas jag också att det blir!
|
Det finns en risk att det blir OT med detta inlägget (isf kan kanske admin flytta till en ny tråd):
Det som tompa87 skriver har jag också tänkt en del på. Jag kan inte säga att kvaliteten på sidan har sjunkit iom det kontinuerligt växande medlemsantalet (?) men kanske är det som så att kvaliteten hålls gömd i just olika inre kretsar. Det sitter mycket kunnigt folk här på Sharps men det syns inte i det som skrivs.
Och när man sedan läser det som mape skriver så får jag lite känslan av att min misstanke bekräftas. Kan vara som så att jag misstolkar hans ord men finns det någon "inre krets" här på Sharps (förutom betalspelen, av naturliga skäl) som inte är tillgänglig för "alla"?
Jag har lagt ner mitt spelande sedan drygt 1,5 månad tillbaka men det är på grund av tidsbrist och jag är inte inne på Sharps lika mycket nu. Men jag går in med jämna mellanrum och läser för att hålla mig uppdaterad och få lite trevlig läsning.