Visa ett inlägg
Gammal 2012-05-25, 07:53   #26
maddmax

maddmaxs avatar

Reg.datum: apr 2010
Sharp$: 3250

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Jag tankte ge nagra korta tankar om det har. Jag, precis som foregaende medlemmar skrivit, har markt att antalet inlagg har minskat signifikativt de senaste manaderna. Det paverkar sjalvfallet min egen produktivitet pa forumet. Jag tycker det ar synd, Sharps har faktiskt forutsattningarna att vara det spelforumet vi alla kan delta i och tjana pa. Mars (och company, men framst mars) har verkligen sett till att spreadsheet har blivit integrerat och det, i min mening, ar det viktigaste for vilket spelforumet som helst. Resterande ledning gor ett fantastiskt arbete for att halla igang ett socialt forum, och i chatten (Sharps.se/fantasy) finner man alltid nagon att bolla spel emot.

Sommaren brukar betyda lite aktivitet och kanske ar detta bara en fas, vem vet? Hursomhelst, samtliga moderatorer gor det basta for att halla forumet i god balans och aven om vi inte haller med om allt sa ar gor de detta pa frivillig-basis. Jag tar hatten av for samtliga och hoppas att vi (Sharps) visar framover att vi faktiskt ar ett aktivt community som forstar vad betting handlar om.
maddmax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat