Datum: 2012-06-02
Tid: 17:00
Sport: Fotboll
Land: Internationals
Liga: Internationals
Match: Poland - Andorra
Period: ft
Spel: Poland
Insats: 5
Odds: 1.57
Bolag: Bet365
Motivering:
Ambitiösa odds här lär jag säga, Polen har sett väldigt bra ut, speciellt defensivt under träningsmatcherna innan EM. Sista laget ut är nu ett uselt Andorra, en sån där "boosta självförtroende" match inför EM. Jag tror dock att Polen inte kommer gå 100% och det lär bli krångligt att täcka -3 som ligger på runt 1.9, vilket jag tycker är sjukt då Andorra som vanligt kommer parkera bussen medans Polen inte lär vara alltför intresserade.
Hursom tycker jag att jag funnit ett mycket fint spel i Polen vinst och att man håller nollan.
Man har mött Portugal (0-0) Lettland (1-0) och Slovakien (1-0). 3 raka nollor emot klart bättre motstånd alltså.
Andorra har blivit nollade i minst 6 matcher i rad (hittar bara historik på bwin och dem visar endast 6 matcher bakåt), har inget att göra på den här nivån egentligen.
Andorra är en blåbärsnation som i senaste kvalet mäktade med 1 enda mål, och det kom emot Irland, needless to say så gick man poänglösa.
Samma visa gällde i 2008 års kval, där man dock lyckades med bedriften 2 mål på 12 matcher. 2004 var det 1 mål och ja, ni märker ju själva att det inte är något Brasilien dem möter.
7 mål sammanlagt på 4 EM kval, 12 stycken på 3 VM kval (men flera emot lag som Cypern och Estland. )
Eftersom det är så nära EM nu så tror jag absolut att Smuda vill hålla sina viktigaste pjäser i matchtrim så det lär inte bli ett helt b-lag.
Maxspel för min del! 5/5