Visa ett inlägg
Gammal 2012-06-03, 16:10   #1
KP
Sharpest
 
KPs avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Kebnekaise
Inlägg: 5 830
Sharp$: 45582
Standard

Är du ett EM-orakel? Visa hur du tror grupperna slutar och vinn en egen titel på Sharps!




Ni minns väl bläckfisken Paul (vila i frid) som kunde förutse vilket land som skulle vinna?
Nu har ni chansen att bli Sharps egna bläckfisk med en egen titel under ert nick ifall ni sätter ert spel.

Satt och läste Djungelhjuls speldagbok och såg att han spelade på följande. Tycker det kan vara ett roligt spel och väljer att skapa en egen tråd för det. Ni som spelat kan presentera era kuponger i tråden här så kan vi jobba ihop dom senare när EM drar igång. Nu till vad det handlar om.

Unibet har ett trevligt spel inför EM som går ut på att sätta korrekt ordningsföljd på hur länderna i gruppspelet kommer att sluta. Det gäller att tippa korrekt ordning plats 1-4 i grupperna, A, B, C, D. Det trevliga med detta spel är att man kan kombinera dessa och få väldigt höga odds.
Nu är ju vi bakom Sharps väldigt förtegna att inte spela kombinationsspel utan man ska helst hålla sig till singlar. Men undantag får man göra då och då just för spänningens skull och vem sa inte att det går att hitta värde?

EURO2012 -> Turneringsspel
Kategorierna är:
Euro 2012 - Grupp A Förutsägelser
Euro 2012 - Grupp B Förutsägelser
Euro 2012 - Grupp C Förutsägelser
Euro 2012 - Grupp D Förutsägelser

Insatserna ni får in är troligtvis inte så höga med tanke på de odds ni får men det kan bli iaf en halvmiljon och uppåt i vinst.

Här kommer mitt system:


Oddset HELA 4284 på något som enligt mig verkar rimligt iaf. Jag spelade en fyrling samt även trippelsystem på detta så om 1 bommar så sitter en trippel ändå.


En artikel utav Minimedia i aftonbladet lär ju även vinnaren få skämtåsido
För den som inte förstod det roliga med Minimedia kan ni läsa följande 2 trådar, HÄR och HÄR.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
dktrades (+1)
KP är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat