Citat:
Ursprungligen postat av travid
Så hade jag nog gärna spelat också, men som sagt - det är designat för att passa den stora massan, de som hellre köper en andel och ser det som ett komplement till Lotto eller Keno än att faktiskt läsa på och spela själva... Eller? Vilka köper andelar egentligen? :O Om man nu kör på 3 spikar blir det Mr Picolit, Hallsta Lotus och... vem mer? Hjälp!! Jag börjar få prestationsångest deluxe här hehe..
|
Det blir ju svenska folkets ala tvsystem och dessa brukar sällan få 7 rätt. När de nu får 7 rätt är det i den mycket låga 5 siffriga eller 4 siffrig utdelning. Dessa ska sedan delas med 10 pers.
När du tar på dig att göra ett system, fråga nästa gång vilken utdelning du ska lägga dig på. Alla kan göra ett tvsystem, bara kolla på tidningarnas spikar sedan gardera resten och försök få alla nöjda. Du kan inte få alla nöjda.
Följ din magkänsla och konstruera systemet såsom du själv vill med dina idéer. De som inte vill köpa ditt system får köpa något annat system i butiken, finns alltid någon som passar dom. Sedan får de sitta där och bita de sura äpplet när du sätter ditt.
Så mitt råd, skit i vad alla andra tycker och tänker. Du är systemmakare inte de andra. Folk köper andelar ändå oavsett.