Visa ett inlägg
Gammal 2012-06-07, 11:12   #8
sheriffen78

Reg.datum: sep 2010
Sharp$: 4413
Standard

Tjena Copiad... Har som du gått igenom Lunchen. Tror också bästa spiken finns i avdelning 3, Nr 7 Liberty Face spikas helt klart. Linderoth lär vara offensiv i sulkyn om tränaren är uppåt. borde vara klasskillnad om hästen har någon form.

i Avdelning 2 chansar jag och går på 2 hästar, tror helt klart att 1 & 5 räcker. Vingelläge på nr 7 gör att den inte kommer med på kupongen. Om jag skulle streckat en 3:e så hade det nog blivit 9 Go D Aragorn, men jag tror inte den räcker till.

Nordisloppen känns relativt öppna båda 2, i första gillar jag dock 7 Can Elden som ifjol visade bra fart vid ett par tillfällen. 4 vildhussen känns som 83%are alldeles överstreckad, viist är den bra, men 83%? En som känns totalt bortglömd och som visat smygform är ju 12 Ulvsås Brasse. Senast var den ute mot betydligt bättre hästar. Kan kasnek skrälla till nu för Bergh. Även 10 Zinax som du nämner ska definitivt streckas.

Sista avdelnignen fattar jag typ inget av. Försökte plocka bort hästar som kändes chanslösa, det blev 1,4,5,12. Så låsa på nio eller ta alla, lika bra att ta alla och sitta lugn kanske? Får se om det blir någon intressant info på slutet.
sheriffen78 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat