Ukraina - Frankrike
Hörnor, Frankrike -1 (trevägs handikapp)
Odds: 1.83, Bet365
Vill återigen tipsa om ett hörnspel. Frankrike har ett riktigt vasst kantspel med Ribery och Nasri samt spelare som Valbuena och Ben Arfa på bänken. De vann hörnorna med 11-4 mot ett England som i för sig verkade fokusera mest på defensiven i den matchen. Ukraina i sin tur lyckades bara skapa 3 hörnor mot ett uselt Sverige (3-2 i hörnor till Ukraina). Deras försvar är riktigt orutinerat och jag frågar mig hur många spelare i deras trupp som över huvud taget spelat internationella mästerskapsmatcher innan Sverigematchen.
Frankrikes hörnor de senaste matcherna(senast först):
11-4 England i Ukraina
Estland, hemma, träningsmatch, inga siffror om hörnor men de vann matchen med 4-0...
4-1 Serbien hemma, träningsmatch
8-2 Island hemma, träningsmatch
Tycker även att Frankrike rak vinst till 2.10 känns som ett bra spel. Men jag tycker faktiskt att hörnspelet är bättre då jag ställer mig lite tveksam till Frankrikes effektivitet när det verkligen gäller. Men imorgon skulle målskyttet kunna lossna. Ukraina är ju, som de flesta här vet, tvungna att spela med sin 3:e-målvakt och som jag skrev tidigare är deras försvarare på en helt annan nivå än Englands.
Lycka till!
Jag spelar 4 units (skala 1-5)
Edit: Glömde återigen skriva att jag inte kollat runt på andra spelsidor om det finns bättre odds att hämta
Senast redigerad av patriknil90 den 2012-06-14 klockan 23:00.
|