Messijahs musikdagbok fortsätter...
Mina spel sitter som de ska, jag har fått "ledigt" då jag var så duktig och nattade alla barn snabbt samt hällde upp vin till min tjej som log och godkände min vädjan om en till festdag. JA JÄVLAR VAD JAG SKA FESTA!
Gårdagen var hård men idag..idag, ska jag minsann hooka upp med en av mina roligaste kompisar som jag någonsin haft. Ett tag i början av det nya tusentalet var jag en "festare", vet ej om det är ett skånskt uttryck men iaf så är det folk som gillar att festa till trance, hard style m.m och gillar att göra det på suspekta etablissemang där droger är praxis.
En av mina absoluta favoriter på den tiden var vårans egna Son kite! Här kommer den, Messijah levererar alltid. Nuförtiden har jag inte så mycket till övers med den musiken men ikväll har jag det då min kompis var med mig på den tiden. Jag har, som ni märker, mycket tid och ork till att sakna min ungdom. Detta betyder inte att jag inte njuter av tiden jag har nu med min familj och mina spel. På tal om dem så satt mitt Brewers direkt, Tigers ser bra ut, Indians hämtar kanske upp, Athletics kommer sitta och Rays kommer sitta, trust me.
In to the night
/M
http://www.youtube.com/watch?v=ryKHV-oPpLQ