Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2012-02-03, 22:41   #76
 
messijahs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Malmö baby
Inlägg: 350
Sharp$: 825

**Five in the sky, six mus
Stats: 0 - 0 - 0
ROI: 0.00%
Vinstprocent: 0.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av dNa Visa inlägg
nice

Orkar inte skriva upp mina spel inatt; är helt slut. Det blir en soft kväll med öl m.m.

OKC -4.5 1st H gillar jag mycket, det blir en B5. Rockets -3.5 1st H tror jag också på. Jag tror på de andra med, men dessa sticker ut imo.

Natten kommer att sovas igenom för en gångs skull.

Good night fellas

/M
messijah är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-03-19, 09:32   #77
 
henke111s avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 884
Sharp$: 3659
Standard

Where did ya go?
__________________
Det viktigaste är inte att vinna utan deltaga!
henke111 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-06-11, 22:25   #78
 
messijahs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Malmö baby
Inlägg: 350
Sharp$: 825

**Five in the sky, six mus
Stats: 0 - 0 - 0
ROI: 0.00%
Vinstprocent: 0.00%

Standard

FAN VAD BESVIKEN JAG ÄR. Vi ska vinna denna match,

Citat:
Ursprungligen postat av henke111 Visa inlägg
Where did ya go?
Jag har varit i asien med familj och diverse vänner. Jag har en kompis som sa sig veta var det fanns en massa vrakfynd att dyka efter. Jag är dykare och väääldigt naiv så vi åkte ner och jag dök; fann inget. Jo, dåligt opium och en massa horor som hängde på en (för jag är snygg, ni vet . Fy fan, har ni varit där? Jag var i Bangkok mycket på 90-talet men det är mycket MER av allt nu. Speciellt när de fick veta att man var svensk, är vi så äckliga??
Jag fick också med mig en typ av myror i min kropp, som kryper i skinnet och det känns som sängen är full av kryp (jag får antibiotika).

Ibland när jag gör konstiga saker, så får jag något som kan liknas vid alkisarnas "moments of clarity". Jag hade rökt, dykt vid Poor knights island i Nya Zeeland och åkte båt hem i skymning. Då lyssnade jag på denna http://www.youtube.com/watch?v=yHisDEDMqsk tänkte på vilka spel jag skulle spela, hur mycket jag älskade min tjej och mina barn och att jag för tio års sedan åkte på exakt samma ställe efter ett nästan identiskt dyk. Då spelade jag mer, riskerade mer och levde mer.
När jag får sådana reflektioner spelar jag alltid bättre.

Jag har uppdaterat mitt 2-6 sheet lite, vanliga spelen har gått bra även om 2-6 har vilat så jag kör mina vanliga pengar på 2-6 nu med, mer insats (1u = 250 ) och känns som jag ska satsa lite mer på det nu; det gick ner lite innan vi åkte men det var också halvhjärtad insats.

Såja, nu ska jag röka en, svälja ett par (generiska gissar jag) thailänska valium, betsen är lagda, barnen sover, jag är lycklig om än något skamsen över att detta blivit en dagbok men what the fuck, jag gillar att skriva av mig. Mina bets ligger i min sheet, ni kanske inte borde rygga då det känns skakigt (men det får det gör med 2-6, det är det som gör gött).

peace
/M
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
vessl123 (+10), forbannat (+10)
messijah är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-06-15, 23:55   #79
 
messijahs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Malmö baby
Inlägg: 350
Sharp$: 825

**Five in the sky, six mus
Stats: 0 - 0 - 0
ROI: 0.00%
Vinstprocent: 0.00%

Standard

Att vara apatisk.

Mellberg, vilken man. Det är inte målen jag kommer ihåg ifrån matchen utan brytningarna. Zlatan var som vanligt bra, problemet är att jag tänker mig att i hans huvud spelar han med några barn med downs syndrom. Han tänker - gör - de...försöker ta emot - tänker (länge) - slår passningen åt andra hållet ut över linjen - ler och tänker att snart får jag glass och får gosa med min runkhanduk som precis blivit så stel som jag gillar. Sen springer de in i varandra och saglar på varandra. Sen pussas de medans Zlatan försöker spela en match. Han och Mellberg.
Lustig försöker täcka stolpen medans Zlatan anfaller (för det misstaget gör han minsann inte fler gånger). Han står där än, vid stolpen, nickar lite spasmiskt ifall det skulle komma någon boll hans håll - JAG HÅLLER STOLPEN!!! Bajs på dig downsunge.

Jag är bitter, och jag har ett par brittiska vänner; håll er undan era äckliga fisbleka regnskadade pajätande tedrickande paraplyflygande öbor. Jag dödar er.

VM nästa, let go.

Jag kör MLB och har ett B5 på Giants, det sitter. Rangers och Tigers kommer också att sitta.

OT. Jag är ensam med min bästa vän, en polack
Vi har inte träffats på ett tag och tar igen gammal tid; vi har båda brokigt förflutet men det som fick oss att träffas nu var att en unge dog på fäladen i Lund för nån vecka sen. Detta var en vän till en vän och vi pratade och kom på att från vår umgängeskrets av 16 unga män och vänner var det nu vi två kvar (de andra har dött) .

Vi snöar på videos som vi lyssnar på videos som vi hade på förr ( när man spelade in yo mtv raps på vhs) se nedan:

http://www.youtube.com/watch?v=L2VIMYGdJSc

http://www.youtube.com/watch?v=F28SLx3R7CY

http://www.youtube.com/watch?v=jJOvp7xxoTQ

Usch, vi är gamla...


Nu är det dags för Messijah att pussa på mina barn och ge mig ut i natten; bråk, come and find me, please..

Senast redigerad av messijah den 2012-06-16 klockan 07:07. Anledning: för mycket snack känns det som...
messijah är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-06-16, 00:17   #80
 
messijahs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Malmö baby
Inlägg: 350
Sharp$: 825

**Five in the sky, six mus
Stats: 0 - 0 - 0
ROI: 0.00%
Vinstprocent: 0.00%

Standard

Kommer ni ihåg denna? Ni som var med vid ungefär samma tid som "Menace to society"?
http://www.youtube.com/watch?v=-HgsGKoAqDw

Ungefär vid samma tid gillade vi denna:
http://www.youtube.com/watch?v=DKbPUzhWeeI

Ni får ursäkta, eller vänta, ni får ta detta, jag behöver ha en dagbok. Mitt liv består av spel som ingen i min familj är intresserade av, de vill ha pengar. Mina kompisar vill ha tips (ni vet hur lätt det är att ge, om det blir fel som det så ofta blir så blir det sura miner) men HÄR, i MIN dagbok kan jag släppa ut spel och känslor,mest känslor, spelen får ni ta ifrån mitt sheet.

..fan vad jag snackar..hihi.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
dktrades (+1)

Senast redigerad av messijah den 2012-06-16 klockan 00:18.
messijah är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-06-16, 00:54   #81
 
messijahs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Malmö baby
Inlägg: 350
Sharp$: 825

**Five in the sky, six mus
Stats: 0 - 0 - 0
ROI: 0.00%
Vinstprocent: 0.00%

Standard

NEEEJ!!!

...vi har inte gått ut än.

http://www.youtube.com/watch?v=X7Zr7...eature=related

...denna kommer jag ihåg..in på slagthuset och var man uppe som andra vanligtvis inte är hade man ett grymt flow i början och om man kände DJ och fick han/hon/hen att spela denna precis när man kom till stora soul-golvet var tjejerna ens direkt. Annars fick man slåss för dom
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
perssah (+1)

Senast redigerad av messijah den 2012-06-16 klockan 00:55.
messijah är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-06-16, 22:27   #82
 
messijahs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Malmö baby
Inlägg: 350
Sharp$: 825

**Five in the sky, six mus
Stats: 0 - 0 - 0
ROI: 0.00%
Vinstprocent: 0.00%

Standard

Messijahs musikdagbok fortsätter...

Mina spel sitter som de ska, jag har fått "ledigt" då jag var så duktig och nattade alla barn snabbt samt hällde upp vin till min tjej som log och godkände min vädjan om en till festdag. JA JÄVLAR VAD JAG SKA FESTA!

Gårdagen var hård men idag..idag, ska jag minsann hooka upp med en av mina roligaste kompisar som jag någonsin haft. Ett tag i början av det nya tusentalet var jag en "festare", vet ej om det är ett skånskt uttryck men iaf så är det folk som gillar att festa till trance, hard style m.m och gillar att göra det på suspekta etablissemang där droger är praxis.
En av mina absoluta favoriter på den tiden var vårans egna Son kite! Här kommer den, Messijah levererar alltid. Nuförtiden har jag inte så mycket till övers med den musiken men ikväll har jag det då min kompis var med mig på den tiden. Jag har, som ni märker, mycket tid och ork till att sakna min ungdom. Detta betyder inte att jag inte njuter av tiden jag har nu med min familj och mina spel. På tal om dem så satt mitt Brewers direkt, Tigers ser bra ut, Indians hämtar kanske upp, Athletics kommer sitta och Rays kommer sitta, trust me.

In to the night
/M
http://www.youtube.com/watch?v=ryKHV-oPpLQ

Senast redigerad av messijah den 2012-06-16 klockan 22:31.
messijah är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-06-16, 22:41   #83
 
Reg.datum: dec 2011
Inlägg: 217
Sharp$: 465
Standard

Fyfan vilken härlig dagbok måste jag säga

Vill tipsa om Fo' Eva Blunted med Nine eftersom du hade bäst musiksmak också!
travid är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-06-21, 22:56   #84
 
messijahs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Malmö baby
Inlägg: 350
Sharp$: 825

**Five in the sky, six mus
Stats: 0 - 0 - 0
ROI: 0.00%
Vinstprocent: 0.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av travid Visa inlägg
Fyfan vilken härlig dagbok måste jag säga

Vill tipsa om Fo' Eva Blunted med Nine eftersom du hade bäst musiksmak också!
Love it

När messijah var en gangsta gillade han musik som fick honom att känna blodet pumpa inför olika situations...nu är ha nutbildad högskolelärare i pedagogik (ja, det är sant ) men har kvar ilskan i blodet. Han gillar också att prata om sig själv i tredje person.

Den tredje personen gillar phillies lite RL (-1), han gillar också Red sox -1 väldigt mycket! Dessutom gillar han Nationlas och Pirates men inte lika mycket.

Phillies gillar JAG pga att phillies är 12-2 mot Rockies och 7-1 senaste säsongen. Worleys ERA och WHIP äger dessutom Francis. Detta är mycket basala antaganden så feel free not to tail. Det gäller alla mina spel då jag mest kör på erfarenhet och info från vänner (från det stora landet) som jag blandar med mina egna (om de inte känns rätt för er är de inte det). Jag får tusen vinklar och övertag om dan från min sjuka hjärna och från andra och nyckeln är att hitta sin egen formel.

Jag gillar dessutom Red Sox då Miamis trä har blivit kalla igen och Boston vill sweepa much. Gårdagens nederlag som lika väl skulle kunna fungera som motivation var istället en påminnelse om att man inte har något att hämta och man kommer till matchen ikväll med uppgivna och typ "jaja, whatever"- mentalitet där Boston kommer med lite tjackade humör och gärna vill prova olika slag och kast som kan funka (ni fattar?).
Matsuzaka äger Miami inatt.

De gillar jag, vad gillar ni? Ge mig nått då jag blir trött på mina egna reflektioner. Vad gillar ni i NBA? Jag har satt 100% av mina teasers mellan Heat-Thunder (med små marginaler). fotboll? Bring it.

Jag har för övrigt haft svärföräldrarna här men nu har jag besök från amerikat här och alla andra sover, jag gillar mycket och jag gillar (den är gammal men requstad från min vän som var med i, HÖR OCH HÄPNA, Crips LA Crenshaw på 90-talet, som om man kan calla det typ 10 år senare, what what!) :
http://www.youtube.com/watch?v=KP0OaUOQGCg


/M
messijah är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-06-21, 22:59   #85
 
messijahs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Malmö baby
Inlägg: 350
Sharp$: 825

**Five in the sky, six mus
Stats: 0 - 0 - 0
ROI: 0.00%
Vinstprocent: 0.00%

Standard

På tal om det, vet ni spelberoende om de här tatueringsborttagningarna som figurerar fungerar? Jag vill ta bort det mesta jag har men har ingen lust att hålla på med det i ett par år.

Svara mig.

/M
messijah är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-06-21, 23:03   #86
 
messijahs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Malmö baby
Inlägg: 350
Sharp$: 825

**Five in the sky, six mus
Stats: 0 - 0 - 0
ROI: 0.00%
Vinstprocent: 0.00%

Standard

http://www.youtube.com/watch?v=wYxF9zF6lc0

Denna kom vi in på nu, ja jävlar vad jag gillade den förr.

Känner ni igen detta eller det är helt off för er?
messijah är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-06-22, 10:05   #87
 
Semicolons avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 853
Sharp$: 1997


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av messijah Visa inlägg
På tal om det, vet ni spelberoende om de här tatueringsborttagningarna som figurerar fungerar? Jag vill ta bort det mesta jag har men har ingen lust att hålla på med det i ett par år.

Svara mig.

/M
Det funkar, lite beroende på färger etc. Färger, placering, yta, kvalité på tatueringarna och ålder spelar in för hur jobbigt det blir för plånbok och kropp. 10 gånger värre än att sätta dit dom om du frågar mig.
Semicolon är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-06-23, 01:20   #88
 
messijahs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Malmö baby
Inlägg: 350
Sharp$: 825

**Five in the sky, six mus
Stats: 0 - 0 - 0
ROI: 0.00%
Vinstprocent: 0.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Semicolon Visa inlägg
Det funkar, lite beroende på färger etc. Färger, placering, yta, kvalité på tatueringarna och ålder spelar in för hur jobbigt det blir för plånbok och kropp. 10 gånger värre än att sätta dit dom om du frågar mig.
Ja, det jag läst om får mig att fatta samma uppfattning, jag behåller de äckligt fula jag har.

Idag gillar och spelar jag tre mlb-matcher. De kommer sitta om jag känner "the pitchers" rätt.

Idag händer för övrigt inget alls; vi har små barn och har firat midsommar med små barn. Jag har försökt få i mig så många snapsar så möjligt under så kort tid så möjligt för att det skulle kunna få igång något rus men icke. Nu sitter jag och tänker på livet. Jag har kommit på att om inget händer snabbt och är väldigt berörande för mig är jag missnöjd; börjar se och inse att jag inte är den jag var längre och kanske ska acceptera att jag inte kan leva som jag gjort tidigare, ett typ av drömliv med mycket pengar och väldigt väldigt många äventyr och möten. Jag har en familj och ett ansvar.

Dessa känslor kommer att gnuggas bort i morgon men det är ändå viktiga insikter.

i dag gillar jag:
http://www.youtube.com/watch?v=2tzSj...feature=relmfu

ps. Jag trodde inte på min vän om att han varit med i ett gäng i crenshaw. Men han skypade senare och...jag tror han nu äckligt vad man kan bli förvånad över människor.
messijah är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-06-23, 01:55   #89
 
messijahs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Malmö baby
Inlägg: 350
Sharp$: 825

**Five in the sky, six mus
Stats: 0 - 0 - 0
ROI: 0.00%
Vinstprocent: 0.00%

Standard

http://www.youtube.com/watch?v=6ChkK...eature=related

så många minnen jag har från denna låten. Jag kan känna dofter från min ungdom ifrån olika situationer när jag hör denna. En gång hade jag tagit något olagligt och kom i bråk på en camping i södra Sverige, vet inte om det var i Halmstad, Båstad eller var det var. Men poängen är att jag efter det kom bort från alla, fick utslagna tänder och dåligt humör och lokalsinne. Då, när jag kände mig bortkommen, rädd och förvirrad ser jag min bästa vän som tyvärr är död nu, bland alla fulla människor, slå/putta sig fram till mig och säger (med utslagna tänder han med) - ska vi in igen?
Jag kände sån jävla stolthet över att han var med mig vad som än hände så jag sa - skit samma, vi går in här och dricker en öl. Sen var kvällen go.

http://www.youtube.com/watch?v=UKP1W...eature=related

..fan vad jag älskade denna låten.
messijah är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-06-23, 02:00   #90
 
messijahs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Malmö baby
Inlägg: 350
Sharp$: 825

**Five in the sky, six mus
Stats: 0 - 0 - 0
ROI: 0.00%
Vinstprocent: 0.00%

Standard

http://www.youtube.com/watch?v=flJMD...eature=related

..spelen går bra och fyllan kommer kanske trots allt
messijah är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td