Jag och EM går verkligen inte ihop vilket säkert kan ses genom mitt tävlingssheet. Tack och lov är det inga spel jag placerat i verkligheten utan har valt att hålla mig borta. Har sedan tidigare ryggat Ukraina under 3.5poäng och för att den ska sitta så måste england vinna.
England har Rooney tillbaka efter sin avstängning och Ukraina har en skadad Shevchenko som kan missa men troligtvis lär han spela trots sin knäskada. Frankrike vann 2-0 över Ukraina och jag håller Frankrike och England (med full squad) rätt lika.
I skrivande stund får man 2.20 hos ladbrokes men eftersom jag inte får spela där plockade jag 2.15 i asien. Tror på bekväm 2-0 seger faktiskt.
Tror oddsen kan endast peka åt ett håll faktiskt nämligen ned för England senare när Ukraina avslöjar sin trupp/elva. Kommer meddelas i eftermiddag idag ifall Shevchenko lär spela eller ej. Om han är borta så kan vi räkna med oddsdipp på england och den som inte vill sitta på risken kan sälja av till liten profit. Handlas till 2.18 på betfair just nu.
http://www.goal.com/en/match/71184/e...kraine/preview har en bra preview.