Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2012-06-19, 01:23   #301
 
trance_errors avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Ort: Stockholm
Inlägg: 6 295
Sharp$: 1105
Standard

Frankrike lär gå för 3 poäng mot ett Sverige som inte har nåt att spela för, grupp etta på Frankrike o dem slipper Spanien. Men oddset har sänkts.
Gäller o va tidigt ute

Fick -1 ah 2.33 på pinnacle igår.
Och -0.75 ah 1.825 inatt. Bet365

Senast redigerad av trance_error den 2012-06-19 klockan 01:41.
trance_error är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-06-19, 09:11   #302
 
Reg.datum: jul 2011
Inlägg: 301
Sharp$: 2658
Standard

Frankrike -0.75 finns i skrivande stund till 1.92 vilket får ses som helt ok. Dock dagens bästa spel är ju helt klart ö 2.5 i Sverige-Frankrike till 1.99. Sverige kommer vilja avsluta snyggt genom att visa upp fin anfallsfotboll och Frankrike kommer rulla sönder Sveriges försvar så hur denna matchen skall stanna under 2.5 är för mig obegripligt.
kingofding är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-06-19, 09:25   #303
KP
Sharpest
 
KPs avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Kebnekaise
Inlägg: 5 830
Sharp$: 45582
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av trance_error Visa inlägg
Frankrike lär gå för 3 poäng mot ett Sverige som inte har nåt att spela för, grupp etta på Frankrike o dem slipper Spanien. Men oddset har sänkts.
Gäller o va tidigt ute

Fick -1 ah 2.33 på pinnacle igår.
Och -0.75 ah 1.825 inatt. Bet365
Oddsen har ju stigit nu trots dippen igår. -0.5 handlades för 1.72 bara för några minuter sen samt -0.75 för 1.92. -1.0 till 2.29.
KP är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-06-19, 09:32   #304
KP
Sharpest
 
KPs avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Kebnekaise
Inlägg: 5 830
Sharp$: 45582
Standard

Jag och EM går verkligen inte ihop vilket säkert kan ses genom mitt tävlingssheet. Tack och lov är det inga spel jag placerat i verkligheten utan har valt att hålla mig borta. Har sedan tidigare ryggat Ukraina under 3.5poäng och för att den ska sitta så måste england vinna.

England har Rooney tillbaka efter sin avstängning och Ukraina har en skadad Shevchenko som kan missa men troligtvis lär han spela trots sin knäskada. Frankrike vann 2-0 över Ukraina och jag håller Frankrike och England (med full squad) rätt lika.
I skrivande stund får man 2.20 hos ladbrokes men eftersom jag inte får spela där plockade jag 2.15 i asien. Tror på bekväm 2-0 seger faktiskt.

Tror oddsen kan endast peka åt ett håll faktiskt nämligen ned för England senare när Ukraina avslöjar sin trupp/elva. Kommer meddelas i eftermiddag idag ifall Shevchenko lär spela eller ej. Om han är borta så kan vi räkna med oddsdipp på england och den som inte vill sitta på risken kan sälja av till liten profit. Handlas till 2.18 på betfair just nu.

http://www.goal.com/en/match/71184/e...kraine/preview har en bra preview.
KP är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-06-19, 10:15   #305
 
Reg.datum: jul 2011
Inlägg: 301
Sharp$: 2658
Standard

Låter oroväckande KP att du är på samma sida Tycker också England känns minst 1 klass bättre än Ukraina. Ukraina var utspelade av Frankrike och hade 1 skott på mål. I den matchen kunde Ukraina ändå satsa på din defensiv idag måste dom framåt vilket kommer göra en redan svajig backlinje ännu lättare att komma igenom.

Sitter själv på samma spel som dig med Ukraina u3.5 pts och u 3.5 mål men fyller ändå på med England håller nollan till 3 ggr och England rak.

Ö 2.5 i Sverige-Frankrike stiger som en raket just nu förstår inte alls varför så blir till att fylla på med en unit till där när den slutat stiga.
kingofding är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-06-19, 11:49   #306
 
Strategs avatar
 
Reg.datum: nov 2010
Inlägg: 149
Sharp$: 584
Standard

Håller med er om Englands chanser. Kommer spela England -0.25 (1.825), just för att minska risken vid ett eventuellt kryss. Samtidigt så måste Ukraina vinna och spela offensivt matchen igenom, något som kommer öppna för England med en spelsugen (?) Rooney.

Frankrike stiger och man får nu runt 1.75 på dem. Varför?
Kan ju knappast missgynna Frankrike att Bajrami och Toivonen spelar från start.
Strateg är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-06-19, 12:06   #307
 
Lawios avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 561
Sharp$: 1771
Standard

Idag spelar jag Frankrike tungt, (1.75). De kommer satsa för gruppvinst för att inte möta Spanien i kvarten. Enklare än så är det inte.

Sätt många intervjuer med Rooney, den killen är spelsugen som fan och Roy ska ha sagt på presskonferensen att Rooney kommer att starta. Jag spelar Wayne Rooney som målskytt också. (2.50)
Lawio är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-06-19, 12:27   #308
 
trance_errors avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Ort: Stockholm
Inlägg: 6 295
Sharp$: 1105
Standard

Typiskt att oddset ska höjas på Frankrike när man gått in tungt tidigare.
trance_error är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-06-19, 17:06   #309
 
Reg.datum: jan 2011
Ort: Stockholm
Inlägg: 1 884
Sharp$: 6562

2018
Stats: 30 - 35 - 0
ROI: 110.85%
Vinstprocent: 46.15%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av kingofding Visa inlägg
Frankrike -0.75 finns i skrivande stund till 1.92 vilket får ses som helt ok. Dock dagens bästa spel är ju helt klart ö 2.5 i Sverige-Frankrike till 1.99. Sverige kommer vilja avsluta snyggt genom att visa upp fin anfallsfotboll och Frankrike kommer rulla sönder Sveriges försvar så hur denna matchen skall stanna under 2.5 är för mig obegripligt.
Frågan är väl hur offensiva Sverige kan vara mot Frankrike. Skulle inte bli ett dugg förvånad om Frankrike håller nollan när vi spelar Toivonen och Bajrami. Om jag hade varit tränare så hade jag sett det här som en chans att träna försvarsfotboll på hög nivå mot ett lag som kommer ge allt för att vinna. Speciellt eftersom det är försvaret som inte har fungerat.

Motivationen på Sverige lär vara sådär också. Man kanske inte tar alla löpningar som man hade gjort om man hade något att spela för.

Som sagt, känns det inte lite tveksamt att Sverige kommer släppa 3 kassar mot Frankrike om dom själv inte lyckas göra mål?
oggeb är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-06-19, 18:34   #310
 
Reg.datum: jul 2011
Inlägg: 301
Sharp$: 2658
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av oggeb Visa inlägg
Frågan är väl hur offensiva Sverige kan vara mot Frankrike. Skulle inte bli ett dugg förvånad om Frankrike håller nollan när vi spelar Toivonen och Bajrami. Om jag hade varit tränare så hade jag sett det här som en chans att träna försvarsfotboll på hög nivå mot ett lag som kommer ge allt för att vinna. Speciellt eftersom det är försvaret som inte har fungerat.

Motivationen på Sverige lär vara sådär också. Man kanske inte tar alla löpningar som man hade gjort om man hade något att spela för.

Som sagt, känns det inte lite tveksamt att Sverige kommer släppa 3 kassar mot Frankrike om dom själv inte lyckas göra mål?
Självklart skall man inte spela ö2.5 ifall man inte tror att båda lagen har en bra chans att göra mål. Jag tror ju dock tvärt om att Sverige hellre fyller på med en extra gubbe framåt i anfallen än att dom orkar ta löpningen hemåt igen. Man kan säga att vi har samma analys fast tvärt om Återstår att se hur matchen blir spelad och jag hade ju inte blivit enormt förvånad ifall du får rätt men har man haft uselt försvars spel i matcherna innan när det gällde enormt mycket blir man ju riktigt tiltad ifall dom går in och verkligen satsar på försvaret i en match där dom har noll att vinna på de.
kingofding är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-06-19, 21:36   #311
 
Reg.datum: jan 2011
Ort: Stockholm
Inlägg: 1 884
Sharp$: 6562

2018
Stats: 30 - 35 - 0
ROI: 110.85%
Vinstprocent: 46.15%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av kingofding Visa inlägg
Självklart skall man inte spela ö2.5 ifall man inte tror att båda lagen har en bra chans att göra mål. Jag tror ju dock tvärt om att Sverige hellre fyller på med en extra gubbe framåt i anfallen än att dom orkar ta löpningen hemåt igen. Man kan säga att vi har samma analys fast tvärt om Återstår att se hur matchen blir spelad och jag hade ju inte blivit enormt förvånad ifall du får rätt men har man haft uselt försvars spel i matcherna innan när det gällde enormt mycket blir man ju riktigt tiltad ifall dom går in och verkligen satsar på försvaret i en match där dom har noll att vinna på de.
Du hade rätt i analysen. Synd att vi hade Toivonen där framme bara. Maken till målsumpare har jag inte sett sen Allbäck spelade i landslaget..
oggeb är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-06-19, 21:44   #312
 
hardballss avatar
 
Reg.datum: mar 2011
Inlägg: 477
Sharp$: 1340
Standard

IBRAAAAAAAAAAAAAAA!!!
hardballs är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-06-19, 21:46   #313
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 307
Sharp$: 6058


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

EMs snyggaste mål, fyfan va bitterljuvt när vi hade 2 chanser att få med oss X tidigare och ha chansen i sista matchen :/ måhända att Frankrike inte gick på högsta växeln, men hade inte domarn dömt bort ett regelrätt Ukrainskt mål så hade Frankrike åkt ut idag..
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
train TJUU TJUUUUU
tompa87 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-06-19, 21:52   #314
Moderator
 
RobinDs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 7 444
Sharp$: 5408

Fotboll 2013
Stats: 306 - 184 - 57
ROI: 104.46%
Vinstprocent: 62.45%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av oggeb Visa inlägg
Du hade rätt i analysen. Synd att vi hade Toivonen där framme bara. Maken till målsumpare har jag inte sett sen Allbäck spelade i landslaget..
Du menar Allbäck, han med topp 3 bästa målsnitt i landslaget? Ok..

Edit: förlåt, var några gamla gubbar före. Säg topp 8 för att vara på säkra sidan.

Senast redigerad av RobinD den 2012-06-19 klockan 21:54.
RobinD är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-06-19, 21:52   #315
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 247
Sharp$: 1540

greedys betting
Stats: 141 - 122 - 17
ROI: 107.69%
Vinstprocent: 53.61%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av tompa87 Visa inlägg
EMs snyggaste mål, fyfan va bitterljuvt när vi hade 2 chanser att få med oss X tidigare och ha chansen i sista matchen :/ måhända att Frankrike inte gick på högsta växeln, men hade inte domarn dömt bort ett regelrätt Ukrainskt mål så hade Frankrike åkt ut idag..
Kryss hade räckt för Frankrike.
greedy är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td