Visa ett inlägg
Gammal 2012-06-19, 19:34   #310
kingofding

Reg.datum: jul 2011
Sharp$: 2658
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av oggeb Visa inlägg
Frågan är väl hur offensiva Sverige kan vara mot Frankrike. Skulle inte bli ett dugg förvånad om Frankrike håller nollan när vi spelar Toivonen och Bajrami. Om jag hade varit tränare så hade jag sett det här som en chans att träna försvarsfotboll på hög nivå mot ett lag som kommer ge allt för att vinna. Speciellt eftersom det är försvaret som inte har fungerat.

Motivationen på Sverige lär vara sådär också. Man kanske inte tar alla löpningar som man hade gjort om man hade något att spela för.

Som sagt, känns det inte lite tveksamt att Sverige kommer släppa 3 kassar mot Frankrike om dom själv inte lyckas göra mål?
Självklart skall man inte spela ö2.5 ifall man inte tror att båda lagen har en bra chans att göra mål. Jag tror ju dock tvärt om att Sverige hellre fyller på med en extra gubbe framåt i anfallen än att dom orkar ta löpningen hemåt igen. Man kan säga att vi har samma analys fast tvärt om Återstår att se hur matchen blir spelad och jag hade ju inte blivit enormt förvånad ifall du får rätt men har man haft uselt försvars spel i matcherna innan när det gällde enormt mycket blir man ju riktigt tiltad ifall dom går in och verkligen satsar på försvaret i en match där dom har noll att vinna på de.
kingofding är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat