Visa ett inlägg
Gammal 2012-07-06, 18:50   #20
Sprite

Sprites avatar

Reg.datum: aug 2011
Sharp$: 8427
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Pilkast Visa inlägg
Fin analys som alltid uppskattas men tror att du har fel angående spår nummer nio i autostart - detta är väl ett av de mest överskattade spåren, statistiskt sett - någon med "statistikbibeln" till hands får gärna bevisa mig fel, tror inte ens spår åtta ligger långt efter...? Nu är det dessutom 1609 meter, samtidigt är ju nummer två riktigt startsnabb men det är inte ofta de bakom kan utnyttja en snabb häst framför sig...

Nja!
Tack ska du ha.

Var en trav-analys-video som bara innefattade alla V75 lopp de senaste 3-4 åren jag såg för ett par år sedan. Alltså alla lopp typ år 2005-2008 kanske.

Hade man då spelat vinnare på nummer 9 i alla kortlopp med autostart hade man plussat den totala insatsen med ett överskott på 22% om jag inte minns fel. Detta för att det oftast blir körning mellan 1-5. Dock var ju fortfarande spår 5 bäst om man ser till vinst-% men sett med total avkastning på satsat belopp så var spår 9 bäst. Därför tycker jag det är intressant att strecka dem lite oftare på just V75

Den kanske finns kvar på nätet på den där hemsidan. Någon som känner igen och vet vilken sida det var?

Det var en väldigt enkel sida och personen i videon pratade först till kameran och sen en hel del i bakgrunden med bara ett bildspel som visades.

Senast redigerad av Sprite den 2012-07-06 klockan 18:56.
Sprite är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat