Jag skall på statistisk väg generera matcher som till ca 97-99 % säkerhet kommer att gå in. Genom att ha större mängder av data att basera mina spel på. Jag kommer själv att programmera min genererare och jag kommer att använda mig av olika statistiska beräkningssätt för att kunna avgöra om matchen är spelbar på över och under odds. Genom att kunna välja vilka lag som möts kan verktyget generera tex att matchen till 97-99 % säkerhet kommer att bli minst 2, 3, 4 mål mm.
Genom att lägga 15 sådana matcher med genomsnitt oddset 1.7 på att matchen får över 2.5 mål fås ett odds av 2862. Insatsen kan läggas på ca 5 euro på varje spel. Genom att göra på detta viset kan man göra härliga vinster på att tex bara köra 2 matcher och få ett odds på 2.89. Du vinner då till 97-99 % säkerhet.
Dock blir det svårt att manuellt att hitta sådana matcher och därför hade jag tänkt att bygga en generere.För att kunna hitta så många matcher behöver jag ett stort underlag av statistik från flertalet ligor.
Juret//
Har kollat på denna statistik tidigare och problemet är att all data står i en och samma kolumn. :/
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
|