Visa ett inlägg
Gammal 2012-07-11, 10:24   #3
NoobieClown

NoobieClowns avatar

Reg.datum: apr 2011
Sharp$: 5042
Standard

Tcker strecken ligger fel i första avdelningen (än så länge iaf).

Först rankar jag utan tvekan Order By Mackie som jag tror man kommer bomba till spets med och då är det nog slut. Hästen kan vara lite ojämn både från start men även i prestationerna men formen verkar sitta där och går ner rejält i klass.

O.U.Glide var mkt tapper sist, fick toktryck första rundan av en hundra oddsare!! (har du kommit i mål ännu Jan Hansen?). Kunde ändå gå undan på upplppet och även om det inte var mot några speciella hästar så var det en bra insats. Sliper hästen bara dödens är så är den med och gör upp om det. Kan öppna bakom bilen men kan inte se den ta ledningen i första skedet iaf.

Vendi kan öppna den med men tror den behöver rygg ledaren med lucka för den ska duga mot mina 2 första rankade hästar. Kan mkt väl bli så men vet att dom siktar på ledningen och då kan det bli lite för snabb öppnaning för den ska kunna hålla.

Elora Hannover ör det klart bra men som klar favorit i loppet känns hästen ganska iskall. Ingen häst som tål att göra för mkt själv och känns klart sårbar.

Assumedtobefast gjorde det klart bra som tvåa från dödens både 1:an och 2:an har bra form och med perfekt resan kan dom mkt väl skrälla.

A: 8, 7 B: 3, 4 C: 1, 2, 6 D: 5
NoobieClown är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat