Ämne: Sportzbot.eu
Visa ett inlägg
Gammal 2012-07-11, 23:18   #21
Pilkast

Pilkasts avatar

Reg.datum: mar 2012
Sharp$: 604

Rektävling 2014
Stats: 0 - 1 - 0
ROI: 0.00%
Vinstprocent: 0.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Alehor1 Visa inlägg
Man vet ju självklart inte de med "winningstreak" som du säger.. Men nu spelar dom bara på hästar, å de är för osäkert tycker jag. Ja dom spela bara på 3 matcher, flera spel i varje match dock. men dom vann iaf på varje.. Men de är konstigt som du säger.. sportzbot har alltid stängt söndagar.. sen finns det vissa dagar dom inte tycker något är värt att spela på och inte kör alls.

Ja, hästar är MYCKET svårare att hamna rätt på då det är så otroligt många parametrar som gäller i varje lopp... TRE matcher och sedan i princip tyst - det tala också sitt tydliga språk!

Under EM fanns det ju ett OTALT med spelbara odds... Att de sedan INTE alltid spelar anser jag ju och alla med någon sorts självbevaresigdrift, som sunt...

Men EM - kanske inte var deras grej eller så räckte det med dessa spel - vad vet jag...? Kan man få en förklaring från de som driver sidan, kanske?

Eller är dessa 5000 kronor i vinst enbart vad man redovisat och inte de som man förlorat? Ännu en gång, vad vet jag?

Nja, sidan har en del att förklara/förtydliga! Troligtvis är detta en stor scam av stora mått!

Vill ha bevis för dess "storhet"! Och inte bara från Alehor1, som troligtvis jobbar för dem men genom att försöka påvisa både nackdelar och fördelar blanda bort korten som ligger på borden...

Pilkast är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat