Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2012-07-11, 07:14   #16
 
Reg.datum: mar 2011
Inlägg: 79
Sharp$: 519
Standard

Kommer göra detsamma och testa igen när fotbollen drar igång
Tiffan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-07-11, 15:04   #17
 
Reg.datum: sep 2011
Ort: Gävle
Inlägg: 11
Sharp$: 38
Standard

Do it! Jag har köpt den här prenumerationen för 2800 lr vad det är. Så kommer ju få betala 375 i månaden innan de vilket som, men kan ju säga upp det när som helst. Hur är det för dig Tiffan? Betala du det högsta beloppet på sju nånting?
Alehor1 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-07-11, 19:26   #18
 
Pilkasts avatar
 
Reg.datum: mar 2012
Inlägg: 4 858
Sharp$: 604

Rektävling 2014
Stats: 0 - 1 - 0
ROI: 0.00%
Vinstprocent: 0.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Alehor1 Visa inlägg
Ja Juni gick den plus, minus april,maj, och nu jätteminus i juli, Jag ligger plus 5000 på fotbollen under EM, och minus 8000 på hästar.. Så har pausat boten nu tills vidare


Om du nu pausar boten - är du inte rädd för att missa deras "winningstreak" om denna nu kommer? Om man hoppar in och ut ur ett sådant system så kan man ju aldrig vara säker på vinst, eller?

Att enbart följa då det går bra fungerar väl men hur hitta dessa formtoppar om man enbart är med ibland?
Pilkast är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-07-11, 19:27   #19
 
Pilkasts avatar
 
Reg.datum: mar 2012
Inlägg: 4 858
Sharp$: 604

Rektävling 2014
Stats: 0 - 1 - 0
ROI: 0.00%
Vinstprocent: 0.00%

Standard

Och enbart 3 spel under EM - fanns det inga fler värden under HELA EM?
Pilkast är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-07-11, 20:43   #20
 
Reg.datum: sep 2011
Ort: Gävle
Inlägg: 11
Sharp$: 38
Standard

Man vet ju självklart inte de med "winningstreak" som du säger.. Men nu spelar dom bara på hästar, å de är för osäkert tycker jag. Ja dom spela bara på 3 matcher, flera spel i varje match dock. men dom vann iaf på varje.. Men de är konstigt som du säger.. sportzbot har alltid stängt söndagar.. sen finns det vissa dagar dom inte tycker något är värt att spela på och inte kör alls.
Alehor1 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-07-11, 22:18   #21
 
Pilkasts avatar
 
Reg.datum: mar 2012
Inlägg: 4 858
Sharp$: 604

Rektävling 2014
Stats: 0 - 1 - 0
ROI: 0.00%
Vinstprocent: 0.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Alehor1 Visa inlägg
Man vet ju självklart inte de med "winningstreak" som du säger.. Men nu spelar dom bara på hästar, å de är för osäkert tycker jag. Ja dom spela bara på 3 matcher, flera spel i varje match dock. men dom vann iaf på varje.. Men de är konstigt som du säger.. sportzbot har alltid stängt söndagar.. sen finns det vissa dagar dom inte tycker något är värt att spela på och inte kör alls.

Ja, hästar är MYCKET svårare att hamna rätt på då det är så otroligt många parametrar som gäller i varje lopp... TRE matcher och sedan i princip tyst - det tala också sitt tydliga språk!

Under EM fanns det ju ett OTALT med spelbara odds... Att de sedan INTE alltid spelar anser jag ju och alla med någon sorts självbevaresigdrift, som sunt...

Men EM - kanske inte var deras grej eller så räckte det med dessa spel - vad vet jag...? Kan man få en förklaring från de som driver sidan, kanske?

Eller är dessa 5000 kronor i vinst enbart vad man redovisat och inte de som man förlorat? Ännu en gång, vad vet jag?

Nja, sidan har en del att förklara/förtydliga! Troligtvis är detta en stor scam av stora mått!

Vill ha bevis för dess "storhet"! Och inte bara från Alehor1, som troligtvis jobbar för dem men genom att försöka påvisa både nackdelar och fördelar blanda bort korten som ligger på borden...

Pilkast är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-07-12, 07:56   #22
 
Reg.datum: mar 2011
Inlägg: 79
Sharp$: 519
Standard

Det roliga är ju att det enligt dom själva gick plus i april vilket det inte gjorde. Det gick plus i flera månader innan den släptes till försäljning. Märkligt att allt blev så mycket sämre plötsligt. Bokningar av hästar med höga odds som går och vinner är också obegripliga spel som dränerar kassan. Förstår inte den logiken heller. Tycker personligen det är lättare att spela än att boka. För när man förlorar så svider det som f-n. Sista veckan måste det vara någon annan som sköter spelen. I alla fall känns det så. 2-3 hästar i många lopp och ingen av dom vinner. Så spelades det inte tidigare. Känns som ny taktik eller jaga förluster som gäller vilket är aoch o att aldrig göra vilket dom själva propagerar för. Borde inte kunna ske i deras system att det händer lopp efter lopp att man misslyckas med de förutsättningarna. Tippar man tre hästar i varje lopp på v75 så brukar man iaf få in ca 3 lopp av 7. Här missar man nästan varje lopp. Winningstreaken var i juni och känns lika avlägsen som solen just nu. Då kändes det som dom hittat rätt och mitt förtroende ökade , men har näst intill försvunnit igen. Var ju vinst nästan varje dag men i juli så rinner pengarna ur snabbare än det tar att dricka en kall öl i värmen som iofs saknas just nu. Hästarna funkar inte alls med juni som undantag. Fotbollen har ju funkat hyfsat trots allt så det är den jag tror på så i mitten av augusti så får den ett nytt försök.
Tiffan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-07-12, 09:41   #23
LL Cool J is hard as hell.
 
Boones avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Bangkok
Inlägg: 1 864
Sharp$: 9728
Standard

Eftersom jag är allergisk mot scamsidor väljer jag att inte besöka sidan i fråga, men jag är ändå nyfiken över vad det är de egentligen säljer. Jag trodde först det rörde sig om en programvara som kunde räkna ut spelvärda spel och spela dem fast efter att ha läst tråden verkar det mer röra sig om en programvara som kan lägga de tipsen som bedragarna lägger ut?

Ge bort kontrollen över sitt Betfair-konto till skojare som varken har vinnande statistik eller bra rykte och dessutom betala för det låter inte som en bra deal.
__________________
"Kan bara titta på mig själv. Hur spännande skulle det vara att läsa mina drag om jag som alla andra börjar reka Barcelona, Real Madrid, Chelsea, United mfl mfl...helt ointressant. Vem fan vill läsa sånt? Jag ligger strax under 100% i roi UTAN att aldrig ha rekat dessa lag, skulle jag däremot jaga bra stat (som vissa eftersträvar) så skulle jag ju enbart reka dessa gäng. Men då tappar jag hela min nish."
-
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

"We expect this account to be uneconomical based on your type of business."
Boone är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-07-12, 11:13   #24
 
Enroths avatar
 
Reg.datum: sep 2011
Inlägg: 110
Sharp$: 114


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Finns det några faktiska bevis på att produkten är en "scam"?

Som jag förstår det har några lirare knåpat fram några statistiska (?) system som de nu säljer resultatet utav?

Inte mer scam än alla de andra som säljer speltips, närmaste exemplet är väl Sharps själva.
Enroth är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-07-12, 12:13   #25
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Sundbyberg
Inlägg: 558
Sharp$: 1303

AvejIshockey
Stats: 1336 - 1585 - 25
ROI: 106.97%
Vinstprocent: 45.74%

Standard

"Hur länge har denna programvara funnits?
Startat i skarpt läge januari 2012."

Samma programvara husera runt på nätet för flera år sedan och redan då var det mega scam.

Sen att ägaren är Mikael Eriksson, ringer det ej en klocka hos någon ? Välkänd fifflare i vårt kära avlånga land.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
,
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
,
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
,
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
,
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.



Avej är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-07-12, 19:55   #26
DrD
 
Reg.datum: apr 2011
Inlägg: 319
Sharp$: 819
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Alehor1 Visa inlägg
Man vet ju självklart inte de med "winningstreak" som du säger.. Men nu spelar dom bara på hästar, å de är för osäkert tycker jag. Ja dom spela bara på 3 matcher, flera spel i varje match dock. men dom vann iaf på varje.. Men de är konstigt som du säger.. sportzbot har alltid stängt söndagar.. sen finns det vissa dagar dom inte tycker något är värt att spela på och inte kör alls.
...det är väl jag som är dum, men jag fattar inte detta med automatik och spelrobot... vadå stängt söndagar??? Då brukar det väl finnas spelutbud! ... och detta med "vissa dagar DOM inte tycker något är värt att spela på..." ... hur går det ihop med robot/automatiken??? trodde det var ngt program med olika parametrar som lägger spel helt utan egen kontroll... låter inget vidare i min värld!
DrD är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-07-12, 19:58   #27
DrD
 
Reg.datum: apr 2011
Inlägg: 319
Sharp$: 819
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Avej Visa inlägg
"Hur länge har denna programvara funnits?
Startat i skarpt läge januari 2012."

Samma programvara husera runt på nätet för flera år sedan och redan då var det mega scam.

Sen att ägaren är Mikael Eriksson, ringer det ej en klocka hos någon ? Välkänd fifflare i vårt kära avlånga land.
Nej, ringer nog ingen klocka hos mig, men jag kanske inte hör den p.g.a. min tinnitus... du får gärna utveckla lite om denna "fifflare"...
DrD är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-07-12, 20:43   #28
 
Reg.datum: sep 2011
Ort: Gävle
Inlägg: 11
Sharp$: 38
Standard

Jadu Pilkast, Det är jag som är Mikael Eriksson och vi ligger flera tusen minus på hästar jusst nu.. wihhooo. Förresten köp gärna min produkt (Y)
Alehor1 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-07-12, 22:31   #29
ALA
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 227
Sharp$: 1511
Standard

"vadå stängt söndagar??? Då brukar det väl finnas spelutbud! ..."

Söndag är ingen bra dag att spela på hästar. Många undviker den dagen pga det är svårare att göra stålar då.
__________________
ALA
ALA är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-07-13, 07:37   #30
DrD
 
Reg.datum: apr 2011
Inlägg: 319
Sharp$: 819
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av ALA Visa inlägg
"vadå stängt söndagar??? Då brukar det väl finnas spelutbud! ..."

Söndag är ingen bra dag att spela på hästar. Många undviker den dagen pga det är svårare att göra stålar då.
Är det alltså bara under "hästspelstiden" de har stängt på söndagar?
Att det är svårare att göra stålar på hästspel under söndagar är ju ingen absolut sanning, att ha en spelBOT avstängd verkar ändå lite märkligt, det är ju inte så att det sitter avlönad personal med söndagstillägg och arbetar.
DrD är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td