Citat:
Ursprungligen postat av tehoteho
Hej!
Precis som rubriken lyder söker jag resultat från tidigare matcher. Jag skall undersöka möjligheten att på statistiskt väg kunna generera underlag för spel på över och under 1.5, 2.5, 3,5 mål osv.
Det jag behöver är statistik som redan är färdigbearbetad eller halvbearbetad. Information om datum, lag och resultat önskas. Helst skall statistiken finnas i Excel eller Access för Serie A-B, England PL-div3, La Liga-Segunda Div och även övriga ligor uppskattas.
Min fråga blir då: Är det någon som sitter på statistik eller vet var det går att hämta denna statistik redan färdg och klar eller lätt bearbetbar? Hemsidor? Nedladdningsbart?
Har kommit tillbaka till bettingen efter ett längre uppehåll och har fått bra ideer och kunskaper. Tack på förhand! 
|
detta kanske inte är riktigt vad du letar efter men om det är det så har du rätt mycket att bearbeta.
du söker efter information om datum, lag och resultat, allt detta + deras egna odds och om du klickar på varje match så får du även fram en uppsjö av andra bookmakers 1X2 odds samt målskyttar och när de gjorde målen och halvtid - fulltids resultat.
Gissar på att du kan hitta det du söker på denna sida.
http://www.betexplorer.com/soccer/england/
hör gärna av dig hur det går, antingen här eller PM (är nyfiken
Lycka till !