Visa ett inlägg
Gammal 2012-07-18, 12:39   #44
Stekel

Stekels avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 26752
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av AA Visa inlägg
Hur ni kan få det till 10 komber förstår jag inte. 1*5 + 4*1 = 9 komber.

Hur som helst så håller jag tummarna för dej och glädjs åt att du vinner. Spelar du detta system ett par dagar kanske du slutar som vinnare. Spelar du det en månad så kanske du slutar som vinnare. Spelar du det längre går du som sagt minus om man ser till historien och förutsätter att den kommer upprepas.
Min statistik grundar sig på alla DD som körts sedan 20 feb 2001.

Lycka till!

/AA
Helt rätt, 9 komber, men Cherokee dubblar på favoritkomben också.

Citat:
Ursprungligen postat av BlackCobra Visa inlägg
Som sagt, du har redan berättat men måste upprepa dig? Stör det dig att han vill testa själv till väldigt små summor?

Att säga att det kommer gå skit i framtiden bara för att det statistiskt sett gjort det tidigare år är ju inga garantier. Då kan man ju dra samma paralleller till fotbollen, alla som inte vunnit Champions League de senaste 10 åren kommer inte vinna i år heller så bolagen behöver ju inte ha med dessa bland vinnaroddsen?

Jag tycker personligen att du har bra koll på travet men tycker också du är otroligt dryg när du så sent som igår eller i förrgår delade med dig att du har sett statistikt intressanta saker på dubbelspelet men som du inte kommer dela med dig av? Vad fan handlar sharps om i så fall? Är det inte att dela med sig av service plays, dela med sig av spelidéer och olika spelsystem och strategier och ha andra likasinnade att prata med?

Det var snällt att du upplyste honom/henne om det statistiskt gått minus att spela sådär i ditt första inlägg om detta men nu är du som du befarade själv BARA DRYG
Ja det stör mig faktiskt lite med folk som väljer att kasta pengar i sjön trots att sunt förnuft ensamt borde hindra dem.

Att dra en parallell till Champions League-vinnare håller ju inte, DD går varje dag så det finns tusentals utfall i statistiken att titta på. Jag delar med mig när jag har lust och orkar skriva, men i det specifika fallet du pratar om så rör det sig om ett "spelsystem" där spelvärdet försvinner totalt om någon annan skulle kliva in med en hyfsad insats. Säg att vi har en omsättning som ger 3 miljoner i utdelning en vardag. Jag sätter en komb som ger 200ggr pengarna. Om någon då lagt en femhundring på samma komb har vi 100k mindre att dela på, och oddset droppar till ca 193ggr. Hade jag ett övervärde på 5-10% försvinner det ganska fort om någon kommer rygga och då sitter vi plötsligt båda/alla och torskar. Samma gäller ju allt poolspel egentligen på vinnare/V7 också t ex, men där brukar jag inte hålla igen med att dela med mig.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat