Inte så underligt egentligen cherokee. Sharps är enligt mig ett väldigt bra forum speciellt för travet då intresset är stort och dina ideer har visat sig gått väldigt dåligt historiskt sett och dem vill säkert varna andra här som läser för att spela likadant men om de ser dig som ett troll som nämnts så förstår jag inte varför man "matar trollet" genom att disskutera fram och tillbaka för att visa sig ha rätt. Jag ska tillägga att jag inte heller tror du kommer gå vinnande under en längre period men jag har inget emot att du försöker dig på systemet.
Du har lika mycket rätt att skriva dina ideer och vad du spelar även om det kanske inte blir direkt intressanta inlägg då det inte är egna ideer utan bara baseras på streckspelet. Mitt tips är att starta en tråd om det du spelar och skriva upp hur det går och varför du inte spelar när du inte spelar så det slipper det dessutom komma spel eller att du inte spelade i efterhand.