Visa ett inlägg
Gammal 2012-07-19, 14:25   #6
AbbeAce

AbbeAces avatar

Reg.datum: jan 2011
Sharp$: 524
Standard

Lite tankar kring 75an.
Spoiler:
Avd 1 Tror att Ardi Boko blir omg största fav,och därmed får man en kännsla av att försöka fälla.... Och visst har han en fantstisk vinnarskalle, och han kan säkert vinna utv ledaren också men detta upplopp kan bli väldigt långt när det kommer smygkörda bakom..
(Sen gillar jag inte att spika i första men det är väl bara en grej som man fått för sig )
Håller med om att Henke Diablo är startsnabb och om han vill hålla ledningen som öppnar kanske för andra,tror inte att Ludde är så sen att skicka iväg sin Orione Spin
som vill ha fart på grejorna. Men startsnabb är också min ide i loppet Borga Baron hittar sen en lucka så är det inget fel på speeden. En som blir lite bortglömd är Truculent som kan när han vill . Snart har jag nämnt alla men Stormysky o Admiral Sea den första har bra kapacitet och den andra har spåret och kan mycket väl få till det. Så utg kanske men inget spik för mig.

Avd 2 Tycker jag att det är 3st som har bra chans Uranium,Power M.S oSir Lexington kanske är Diamons of Ace på g med två lopp innanför västen. 3-4 streck

Avd 3 Här kommer mitt SPIK i Eliott Hall änsålänge tycker jag att han ska ha en bra chans att nå spets tidigt och därmed får styra loppet.

Avd 4 Ludde, sitter han på leken med Mosaique Face tänkbar SPIK/utg för mig.

Avd 5 Lärlings och stolopp. Jag gillar inte att spika i dessa lopp men jag tror mycket på Johan Untersteiners styrning Adam's Eve också tänkbart spik eller utg i nuläget. Sen är det spåret som drar ner lite för Opportunity som jag gillar skarpt,men då med Åke. Tycker att det borde vara dags för Cobol Queen som fått bra spår och är super startsnabb. Det vet jag inte om jag kan säga om Anastacia Trot men ska med tidigt.

Avd 6 Här vill jag varna för Peak som jag inte skulle banga att ta som utg men inte chansSpik eftersom jag vill ha med Armando Kievitshof så får det bli några streck Montgomery Hill o True Advantage måste med.

Avd 7 Nu när Torgil är struken sr det bra ut för Harpos Rockland. Men vågar man spika för jag tycker att där är fler om det. Som Jumble As är en svår herre men när han står på benen är han riktigt bra.Sigurd Speed får ett bra lopp om lucka,men jag undrar om inte Spinnaker kan ta spets. Tidiga på min lapp om inte första streck är Strong Reasons o High Leg som jag tycker är rena gottebordet. Så några streck tycker jag att det behövs. Men det är ju bara tankar ännu.

Senast redigerad av AbbeAce den 2012-07-19 klockan 22:01.
AbbeAce är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat