Visa ett inlägg
Gammal 2012-07-20, 07:40   #2180
Rehn108

Rehn108s avatar

Reg.datum: apr 2012
Sharp$: 782

2014
Stats: 50 - 69 - 1
ROI: 95.39%
Vinstprocent: 42.02%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av kusagwa Visa inlägg
rekar . se går verkligen mer emot att bli en RoK copycat. Det måste vara en av de mest undermåliga rekar som jag läst speciellt av en som ska gå plus på sitt spelande (tror dock inte han gör det). Märks att Stoppoloss har varit på RoK innan.
Jag tycker att rekar inte alls känns lika destruktiv som RoK. Tanken är ju jättegod med en sida där fokus ligger på att få ut rekar, vilket ju gör att betydligt fler spel tipsas om där än här (ingen kritik mot sharps, läs vidare!).
Problemet skulle man i så fall kunna tänka sig är att rekarna inte förhandsgrandskas, så att undermåliga rekar skulle sorteras bort. Men det tycker jag nog inte är ett problem. Så gör man ju inte på sharps heller. Skillnaden är väl möjligen att sharps har ett annat flöde av rekar, så undermåliga rekar här får kritik i tillhörande tråd, medan undermåliga rekar på den andra sidan försvinner i mängden.

Jag skulle snarare önska att användarna på rekar fick rätta sina rekar eller att de kunde betygsättas, så att man snabbt kan få en uppfattning om vilken kvalitet en användare håller över lag på sina rekar. Just nu går det bara att se att en användare lagt upp 22 rekar, men det säger ju INGENTING om huruvida personen har någon som helst skicklighet.

Slutligen vill jag bara få in att något som skiljer sig mot RoK är att man faktiskt har lite kvalitet på några av sina bloggar. Jag har inte koll på alla, men åtminstone behar och chelsea4ever tycker jag visar upp stor kunskap.
Rehn108 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat