Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2012-07-13, 11:41   #2176
KP
Sharpest
 
KPs avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Kebnekaise
Inlägg: 5 830
Sharp$: 45582
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av behman Visa inlägg
Behar här från Rekar.

Jag är ganska säker på att ingen från oss har mass-PM:at till era användare att de ska gå till våran sida. Skriv gärna från vilken användare eller en print så lovar jag er att personen skall illa kvickt bort från oss.
Då vi var tvungna att radera användaren/användarna inkl deras utgående meddelanden för att rensa bort all oreda så har vi inte spår kvar efter dessa förutom IP nummer tillsammans med övriga IP nummer som är bannade. Vi kan därför inte heller urskilja vilket IP som stod bakom kontona.
Förutom PM så postades det även ett gäng inlägg/trådar på forumet, även dessa togs bort.

Däremot är det rätt ovanligt att någon utomstående utan anknytning/koppling till en viss produkt/sida ska börja spamma. Om inte Du så troligtvis någon utav dina arbetskamrater/delägare. Men självklart är det inget man går ut och erkänner officiellt.

Annars är vår hållning på Sharps att det är inga problem att nämna andra sidor/tjänster/företag vilket ni även kan se att det görs i många trådar men dessa ska vara inom ramar utav forumets regelverk.

En vacker dag kommer ni säkert att lyftas från spärren men tills vidare kommer ni tyvärr att ligga kvar där.
KP är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-07-15, 17:49   #2177
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 251
Sharp$: 811


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
zeeko- 2012-07-15 18:42:36 - Alla lag är fittor. Vinner aldrig när dom ska vinna. Orka med detta
__________________
Västerås IK, Västerås SK, IFK Norrköping, Arsenal FC.
Wanghao är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-07-19, 16:40   #2178
 
henke111s avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 884
Sharp$: 3659
Standard

göte- 2012-07-19 17:25:50Jag fick jävla full utbetalning för MFF nu går jag all in på famagusta

__________________
Det viktigaste är inte att vinna utan deltaga!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
eddieh (+3)
henke111 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-07-19, 20:14   #2179
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 1 489
Sharp$: 3466
Standard

rekar . se går verkligen mer emot att bli en RoK copycat. Det måste vara en av de mest undermåliga rekar som jag läst speciellt av en som ska gå plus på sitt spelande (tror dock inte han gör det). Märks att Stoppoloss har varit på RoK innan.

"Litet kort speltips inför kvällens EL kval mellan Slovan Bratislava och Videoton FC.
Känns som vi har ett litet överodds här på Videoton som står i 5.21 på Pinnen.
Det Ungerska laget kom 2.a i ligan förra säsongen, man hamnade efter Debrecen men avslutade ligan riktigt starkt med 8 raka vinster!!
Här om veckan slog man Debrecen i super cup finalen efter straffar.
Senast spelade laget 2-2 mot Partizan. Så laget har alltså 10 raka utan förlust.
Fint anfall med perisic och Nikolic som gjorde 12 resp 18 mål förra säsongen. Nikolic hamnade 2.a och Perisic 6.a.
Videoton har även den rutinerade anfallaren Sandor Torghelle men har ingen info om truppen till ikväll.
Känns dock lovande när man går igenom listan där man hittar spelare från Brasilien, portugal, Spanien osv..
Slovan Bratislava vet jag inte mkt om mer än att man spelar i en betydligt sämre liga..
Men med dom oddsen vi får på Videoton så spelar det mindre roll. Slovan lär knappast vara så mkt bättre än Videoton som oddsen visar.
Vi testar.
1 unit på Videoton rak (5.21)
3 units på Videoton +1(1.65) alltså pengarna tillbaka vid förlust med 1 boll."

Kul sen att nån har kommenterat på den undermåliga reken i deras "speltavla"
"Till Stoppoloss, du har ett ganska stort fel i din text. Du påstår följande "Slovan Bratislava vet jag inte mkt om mer än att man spelar i en betydligt sämre liga.." .Kolla gärna fakta innan du kommer med en sådant här påstående. Enligt UEFA:s ranking så ligger Slovakien på plats 25 bland Europas ligor när det kommer till nivån på ligorna medan Ungern ligger på plats 32."

Den kommentaren säger mkt.
kusagwa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-07-20, 06:40   #2180
 
Rehn108s avatar
 
Reg.datum: apr 2012
Inlägg: 211
Sharp$: 782

2014
Stats: 50 - 69 - 1
ROI: 95.39%
Vinstprocent: 42.02%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av kusagwa Visa inlägg
rekar . se går verkligen mer emot att bli en RoK copycat. Det måste vara en av de mest undermåliga rekar som jag läst speciellt av en som ska gå plus på sitt spelande (tror dock inte han gör det). Märks att Stoppoloss har varit på RoK innan.
Jag tycker att rekar inte alls känns lika destruktiv som RoK. Tanken är ju jättegod med en sida där fokus ligger på att få ut rekar, vilket ju gör att betydligt fler spel tipsas om där än här (ingen kritik mot sharps, läs vidare!).
Problemet skulle man i så fall kunna tänka sig är att rekarna inte förhandsgrandskas, så att undermåliga rekar skulle sorteras bort. Men det tycker jag nog inte är ett problem. Så gör man ju inte på sharps heller. Skillnaden är väl möjligen att sharps har ett annat flöde av rekar, så undermåliga rekar här får kritik i tillhörande tråd, medan undermåliga rekar på den andra sidan försvinner i mängden.

Jag skulle snarare önska att användarna på rekar fick rätta sina rekar eller att de kunde betygsättas, så att man snabbt kan få en uppfattning om vilken kvalitet en användare håller över lag på sina rekar. Just nu går det bara att se att en användare lagt upp 22 rekar, men det säger ju INGENTING om huruvida personen har någon som helst skicklighet.

Slutligen vill jag bara få in att något som skiljer sig mot RoK är att man faktiskt har lite kvalitet på några av sina bloggar. Jag har inte koll på alla, men åtminstone behar och chelsea4ever tycker jag visar upp stor kunskap.
Rehn108 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-07-20, 15:40   #2181
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 1 489
Sharp$: 3466
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Rehn108 Visa inlägg
Jag tycker att rekar inte alls känns lika destruktiv som RoK. Tanken är ju jättegod med en sida där fokus ligger på att få ut rekar, vilket ju gör att betydligt fler spel tipsas om där än här (ingen kritik mot sharps, läs vidare!).
Problemet skulle man i så fall kunna tänka sig är att rekarna inte förhandsgrandskas, så att undermåliga rekar skulle sorteras bort. Men det tycker jag nog inte är ett problem. Så gör man ju inte på sharps heller. Skillnaden är väl möjligen att sharps har ett annat flöde av rekar, så undermåliga rekar här får kritik i tillhörande tråd, medan undermåliga rekar på den andra sidan försvinner i mängden.

Jag skulle snarare önska att användarna på rekar fick rätta sina rekar eller att de kunde betygsättas, så att man snabbt kan få en uppfattning om vilken kvalitet en användare håller över lag på sina rekar. Just nu går det bara att se att en användare lagt upp 22 rekar, men det säger ju INGENTING om huruvida personen har någon som helst skicklighet.

Slutligen vill jag bara få in att något som skiljer sig mot RoK är att man faktiskt har lite kvalitet på några av sina bloggar. Jag har inte koll på alla, men åtminstone behar och chelsea4ever tycker jag visar upp stor kunskap.
Du har rätt i det du säger. Till exempel behar och C4E har bra koll på vad de gör och tanken med sidan är riktigt bra. Där har du helt rätt. Håller även med dig om det med rekarna. Men det som upprörde/upprör mig är att en av deras bloggare (vilka jag antar ska ha en bra statistik sedan innan som gör att de får blogga och spridda sin spel till en större massa) är en skojare ifrån RoK, som går in med maxspel på odds så låga som 1.3 och som jag i mitt förra inlägg visade på, inte ens klarar ut att titta på enkel fakta.

Och sen hur kan ett lag bli bättre bara så där utan vidare motivation bara för att några sydamerikaner och andra icke ungrare spelar i laget? Ska man motivera på det sättet så borde väl MFF vinna det mesta i Allsvenskan då de (enligt wikipedia) har 2 brassar, 2 danskar och 1 holländare i truppen.

Men som sagt borde med det undermåliga rekarna och skojarna och försök hålla bättre kvalite på rekarna från användarna så ska rekar . se nog kunna undvika RoK:s öde. Fram med fler behar och C4E helt enkelt.
kusagwa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-07-21, 01:53   #2182
 
Reg.datum: nov 2010
Inlägg: 4
Sharp$: 201
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Rehn108 Visa inlägg
Jag tycker att rekar inte alls känns lika destruktiv som RoK. Tanken är ju jättegod med en sida där fokus ligger på att få ut rekar, vilket ju gör att betydligt fler spel tipsas om där än här (ingen kritik mot sharps, läs vidare!).
Problemet skulle man i så fall kunna tänka sig är att rekarna inte förhandsgrandskas, så att undermåliga rekar skulle sorteras bort. Men det tycker jag nog inte är ett problem. Så gör man ju inte på sharps heller. Skillnaden är väl möjligen att sharps har ett annat flöde av rekar, så undermåliga rekar här får kritik i tillhörande tråd, medan undermåliga rekar på den andra sidan försvinner i mängden.

Jag skulle snarare önska att användarna på rekar fick rätta sina rekar eller att de kunde betygsättas, så att man snabbt kan få en uppfattning om vilken kvalitet en användare håller över lag på sina rekar. Just nu går det bara att se att en användare lagt upp 22 rekar, men det säger ju INGENTING om huruvida personen har någon som helst skicklighet.

Slutligen vill jag bara få in att något som skiljer sig mot RoK är att man faktiskt har lite kvalitet på några av sina bloggar. Jag har inte koll på alla, men åtminstone behar och chelsea4ever tycker jag visar upp stor kunskap.
Precis som du säger så kommer vi införa att användarnas tips rättas utav admins samt att man kommer kunna se en statistik för just den användaren, med ROI, antal vinster etc etc. Eftersom vi lanserade sidan för drygt två månader sedan så kommer detta att ske till nästa version.

/Behar
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Rehn108 (+10)
behman är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-07-23, 11:29   #2183
 
Overplayers avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 327
Sharp$: 3435

OVERPLAYERPICKS
Stats: 459 - 537 - 50
ROI: 101.38%
Vinstprocent: 46.08%

Standard

Spelar ju inte så stor roll när Rekarnas spel är fyllda med faktafel och amatörmässiga gissningar (Stopoloss).

Jag hade en förhoppning om att det skulle kunna bli en sida där man som rekare var tvungen att under lång tid ha uppvisat plussiffror. Hade ni lyckats med det så hade ni kunnat bli riktigt bra. Men som flera redan sagt så försvann trovärdigheten när man tar in pajasar från RoK.

Senast redigerad av Overplayer den 2012-07-23 klockan 11:33.
Overplayer är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-07-28, 22:44   #2184
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 85
Sharp$: 386
Standard

Vissa tipsar ju om att spela på träningsmatcher... Sjukaste Big NO NO som finns!
__________________
Federer, KUNG!
Hardcourt är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-07-29, 17:03   #2185
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 9
Sharp$: 316
Standard

Hallå i stugan!

Ser att det blivit debatt om vår sida och jag måste säga att jag tycker en del kritik är onödigt hård. Att fälla kommentarer som "Tappat hoppet på sidan" osv känns väldigt naivt, för nu måste vi ju komma ihåg att rekar . se har varit aktiv i 2 månad. 2 ynka månader. Sidor som Sharps och R&K har varit giganter inom bettingvärlden sedan länge och i mitt tycke är vi på bara två månader en ofantligt mycket bättre site än r&k när det kommer till att leverera bra speltips och fina resultat.

Att plocka bort dåliga rekar och finjustera spreadsheetet känns som problem modell mindre om man ska se det hela ur ett stort perspektiv. Jag vet att behar o de andra som jobbar med sidan justerar den varenda dag utifrån användares och andras tycke och tankar, så det lär ske snarast!

Jag är fullt medveten om att vi självklart är långt ifrån en komplett bettingsite, men återigen är 2 månader ingenting. Ge det lite tid så tror jag absolut vi kommer kunna ta oss ganska långt, för det finns mycket kunskap hos många av oss.

Tack för tankar och konstruktiv kritik, lycka till med bettingen alles!
chelsea4ever är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-07-29, 18:55   #2186
 
HL333982s avatar
 
Reg.datum: maj 2011
Inlägg: 226
Sharp$: 1331


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Ett tips (om ni är vinnande) är ju att använda RoK's affelänkar när/om ni skapar nya konton och på så sätt sabba deras intäkter
HL333982 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-07-30, 01:19   #2187
 
ambrosinis avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 7
Sharp$: 77
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av dellgren Visa inlägg
http://mikaelmatrismat.blogg.se/

Baggio går vidare och startar matblogg!
Vet inte varför jag kolla men vad onyttigt han äter.
ambrosini är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-07-30, 04:47   #2188
 
eddiehs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 3 266
Sharp$: 1732

No Brakes
Stats: 302 - 276 - 12
ROI: 116.75%
Vinstprocent: 52.25%

Standard

Läge för Anna Skipper att göra ett hembesök? Riktigt manliga tofflor på Baggio

eddieh är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-08-05, 13:35   #2189
 
eddiehs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 3 266
Sharp$: 1732

No Brakes
Stats: 302 - 276 - 12
ROI: 116.75%
Vinstprocent: 52.25%

Standard

Citat:
Sirisilver- 2012-08-05 13:47:33
Femling Spelad idag.

Malmö-Häcken över 2,5 mål
Federer
Djokovic
Bolt
Ryssland damer i handbollen

Odds 10
Insats 500:-

Känns ruggigt bra! Vad ska kunna gå snett lixom??
Citat:
Freuden- 2012-08-05 13:49:07
många "säkrare" 5lingar än sådär går i stöpet varje dag..
eddieh är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-08-05, 15:47   #2190
 
Sandys avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 393
Sharp$: 2610

Tennis 2015
Stats: 81 - 118 - 5
ROI: 103.27%
Vinstprocent: 40.70%

Standard

Hittills alla fel i på femlingen
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
eddieh (+1)
Sandy är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara


LinkBacks (?)
LinkBack to this Thread: https://www.sharps.se/forums/boones-corner/2122-rekat-och-klart-far-storhetsvansinne-och-bevisar-varfoer-vi-aer-mycket-baettre-rekatochklart-se/
Postat av For Type Datum
Twitter / Tjalanizle: @AxelFranzen http://t.co/I2pIZ8ki This thread Refback 2012-08-19 21:47
• Mediatippen • Kalmar • KALMAR • Reklambyr This thread Refback 2011-03-19 00:01
Fragbite - Den svenska sidan f This thread Refback 2010-12-02 08:17
Fragbite - Den svenska sidan f This thread Refback 2010-12-02 08:15

td