Visa ett inlägg
Gammal 2012-07-29, 18:03   #2185
chelsea4ever

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 316
Standard

Hallå i stugan!

Ser att det blivit debatt om vår sida och jag måste säga att jag tycker en del kritik är onödigt hård. Att fälla kommentarer som "Tappat hoppet på sidan" osv känns väldigt naivt, för nu måste vi ju komma ihåg att rekar . se har varit aktiv i 2 månad. 2 ynka månader. Sidor som Sharps och R&K har varit giganter inom bettingvärlden sedan länge och i mitt tycke är vi på bara två månader en ofantligt mycket bättre site än r&k när det kommer till att leverera bra speltips och fina resultat.

Att plocka bort dåliga rekar och finjustera spreadsheetet känns som problem modell mindre om man ska se det hela ur ett stort perspektiv. Jag vet att behar o de andra som jobbar med sidan justerar den varenda dag utifrån användares och andras tycke och tankar, så det lär ske snarast!

Jag är fullt medveten om att vi självklart är långt ifrån en komplett bettingsite, men återigen är 2 månader ingenting. Ge det lite tid så tror jag absolut vi kommer kunna ta oss ganska långt, för det finns mycket kunskap hos många av oss.

Tack för tankar och konstruktiv kritik, lycka till med bettingen alles!
chelsea4ever är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat