Ogiltigt spel-ID: 1096659
Hur skumt odds är inte det här? Viss risk för void men enligt min erfarenhet av Bet365 så voidar dem extremt sällan.
Andra bolag som ladbrokes och unibet ligger på 1.50 och 1.57! Det beror lite på hur man satt oddsen här. Går man på det logiska så borde det bli tiebreak med tanke på underlaget och två starka servare. Dock har dessa spelare inte spelat ett enda tiebreak mot varandra på deras senaste 5 matcher vilket kanske bet365 har vägt in mer än de andra bolagen?
Det är iaf en femsetare till skillnad från de tidigare matcherna i OS och jag vet inte vad som händer om det blir 6-6 i det femte setet. Kanske olika regler på olika sidor men antar att det måste till tiebreak på de första fyra seten för en vinst här.
Hur som helst ett enormt utstick och även om jag på förhand mest trodde på 3-0 eller 3-1 till Federer så ligger ju värdet helt klart på tiebreakspelet med dessa odds!
edit:
Betsafe har 2.31! Missade att kolla den först, dock är risken för void betydligt större på det bolaget i min mening om det nu finns någon risk.