Visa ett inlägg
Gammal 2012-08-14, 10:43   #2
HuBBaBuBBa

HuBBaBuBBas avatar

Reg.datum: jul 2012
Sharp$: 1750
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av sheriffen78 Visa inlägg
Dax att få igång lite tugg inför morgondagens xtra V75 tycker jag. Har dock inte hunnit med att kika mycket ännu.

Några givna streck har jag dock hunnit hitta.

Avd1: 4 Opitergiumbör ha toppchans i detta lopp, med ett tidigt avancemang, får han inte överta tror jag inte Ludde har något emot dödens som den sett ut på slutet, det som talar emot är väl Luddes dåliga resultat när det gäller Solvalla.
Vid gardering tar jag först och främst 10 Fawkes som har en vass avslutning & 7 Ghetto Blaster som äntligen har kusk.

Avd 2: Stor chans att Åkes 7 Love n Hate bara är bäst, som hon var på Åby i Drottningens Pokal. Jag tänker dock definitivt betala för 1 Nanny Fine som kommer få en fin resa, rygg på Åke?

Avd 3: Här har jag inte alls kommit fram till hur jag ska göra, första häst är nog lite med hjärtat, men 11 Vincennes kan t.o.m. bli min chansspik. Som denna märr kan avsluta... Men som sagt, mer analyser måste göras.

Ska försöka fortsätta med övriga avdelningar snart...
Vill bara varna lite för att yngre hästar som möter äldre mer erfarna har lite svårt att vinna över dem!

Love n Hate är säkert bäst i sin egen årskull och klass men när Hon möter Tara defi och Nanny Fine samt La belouet osv som varit ute mot tufft motstånd på V75 så är jag inte lika säker att LnH kan slå sådana ston.

Bara lite tankar..
Mvh
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
BlackCobra (+1)
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat