Ämne: Bettingbotar?
Visa ett inlägg
Gammal 2012-08-15, 00:09   #6
Boone
LL Cool J is hard as hell.

Boones avatar

Reg.datum: dec 2009
Sharp$: 9728
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av h91 Visa inlägg
Enkelt för att man blir limiterad och kan inte satsa hur mycket som helst.

Sen om man kan sälja ett program till en massa människor så kan man ju tjäna ännu mera pengar.

Vill tillägga att jag absolut inte försvarar dessa program och tror inte dom fungerar.
Om du har en produkt i dagsläget som automatiskt slår bolagen vore det enormt förödande för dig själv ekonomiskt sett att sprida programvaran till många slutkunder. Varje gång är det fler som ska dela på kakan och dessutom ökar risken med varje kund att spelbolagen börjar anpassa sig.

Enda som jag vet är i närheten just nu är RAS speltjänst, men även där har han fått höja priserna för att få färre kunder så att verkligen alla som betalar har chansen att faktiskt lägga in kapitalet så som sig bör.

Så för att svara TS: Ja, det är fullt möjligt att programvaror för att "automatiskt" slå bolagen existerar, men att få tillgång till dem kommer kosta dig en förmögenhet och detta utan några som helst garantier att samma sak fungerar igen imorgon.
"Kan bara titta på mig själv. Hur spännande skulle det vara att läsa mina drag om jag som alla andra börjar reka Barcelona, Real Madrid, Chelsea, United mfl mfl...helt ointressant. Vem fan vill läsa sånt? Jag ligger strax under 100% i roi UTAN att aldrig ha rekat dessa lag, skulle jag däremot jaga bra stat (som vissa eftersträvar) så skulle jag ju enbart reka dessa gäng. Men då tappar jag hela min nish."
-
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

"We expect this account to be uneconomical based on your type of business."
Boone är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat