Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2012-08-14, 18:05   #1
 
Reg.datum: maj 2012
Inlägg: 1
Sharp$: 128
Standard

Bettingbotar?


Har läst lite om sk betting- och tradebotar. De som ligger bakom dessa automatiserade skapelser utlovar såklart guld och gröna skogar, guldkalsonger med mer och visar upp fantastiska siffror på vad dessa botar drar in för klövers. Själv tycker jag kanske att det låter lite för bra för att vara sant att ett datorprogram ska kunna gå med vinst över tiden åt dig, allt du själv behöver göra är att håva in kosingen.

Fungerar verkligen sådana där?
LudenPojke är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-08-14, 18:19   #2
 
Sprites avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: Umeå
Inlägg: 2 091
Sharp$: 8342
Standard

Varför skulle de då sälja dem?

Det är ju knappast så att de skulle gå mer med vinst på försäljningen av dem än att låta dem spela åt dem själva bara...
__________________
Välj ett jobb du älskar och du kommer aldrig att behöva arbeta en dag i hela ditt liv
Sprite är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-08-14, 18:28   #3
Moderator
 
RobinDs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 7 444
Sharp$: 5408

Fotboll 2013
Stats: 306 - 184 - 57
ROI: 104.46%
Vinstprocent: 62.45%

Standard

Det går att skapa bottar som är vinnare, men som sagt, varför skulle de då säljas vidare för småpengar i sammanhanget. Om det nu vore så enkelt vore vi alla miljonärer och betfair skulle dö ut.

Kan du programmare, är duktig på statistik och modellering så kan du dock automatisera det du vill åt.
RobinD är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-08-14, 21:37   #4
h91
 
h91s avatar
 
Reg.datum: jun 2012
Inlägg: 145
Sharp$: 517
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av BlackCobra Visa inlägg
Varför skulle de då sälja dem?

Det är ju knappast så att de skulle gå mer med vinst på försäljningen av dem än att låta dem spela åt dem själva bara...

Enkelt för att man blir limiterad och kan inte satsa hur mycket som helst.

Sen om man kan sälja ett program till en massa människor så kan man ju tjäna ännu mera pengar.

Vill tillägga att jag absolut inte försvarar dessa program och tror inte dom fungerar.
__________________
Beet
h91 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-08-14, 22:12   #5
Moderator
 
RobinDs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 7 444
Sharp$: 5408

Fotboll 2013
Stats: 306 - 184 - 57
ROI: 104.46%
Vinstprocent: 62.45%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av h91 Visa inlägg
Enkelt för att man blir limiterad och kan inte satsa hur mycket som helst.

Sen om man kan sälja ett program till en massa människor så kan man ju tjäna ännu mera pengar.

Vill tillägga att jag absolut inte försvarar dessa program och tror inte dom fungerar.
Vi pratar om Betfair, där limiteras man inte, man får premium charge.
RobinD är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-08-14, 23:09   #6
LL Cool J is hard as hell.
 
Boones avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Bangkok
Inlägg: 1 864
Sharp$: 9728
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av h91 Visa inlägg
Enkelt för att man blir limiterad och kan inte satsa hur mycket som helst.

Sen om man kan sälja ett program till en massa människor så kan man ju tjäna ännu mera pengar.

Vill tillägga att jag absolut inte försvarar dessa program och tror inte dom fungerar.
Om du har en produkt i dagsläget som automatiskt slår bolagen vore det enormt förödande för dig själv ekonomiskt sett att sprida programvaran till många slutkunder. Varje gång är det fler som ska dela på kakan och dessutom ökar risken med varje kund att spelbolagen börjar anpassa sig.

Enda som jag vet är i närheten just nu är RAS speltjänst, men även där har han fått höja priserna för att få färre kunder så att verkligen alla som betalar har chansen att faktiskt lägga in kapitalet så som sig bör.

Så för att svara TS: Ja, det är fullt möjligt att programvaror för att "automatiskt" slå bolagen existerar, men att få tillgång till dem kommer kosta dig en förmögenhet och detta utan några som helst garantier att samma sak fungerar igen imorgon.
__________________
"Kan bara titta på mig själv. Hur spännande skulle det vara att läsa mina drag om jag som alla andra börjar reka Barcelona, Real Madrid, Chelsea, United mfl mfl...helt ointressant. Vem fan vill läsa sånt? Jag ligger strax under 100% i roi UTAN att aldrig ha rekat dessa lag, skulle jag däremot jaga bra stat (som vissa eftersträvar) så skulle jag ju enbart reka dessa gäng. Men då tappar jag hela min nish."
-
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

"We expect this account to be uneconomical based on your type of business."
Boone är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td