Visa ett inlägg
Gammal 2012-08-15, 11:21   #1
wallez

wallezs avatar

Reg.datum: sep 2010
Sharp$: 3983
Standard

wallez Fink Tank'ar Engelsk Fotboll 12/13

Det närmar sig säsongstart för fotbollen i de engelska ligorna och jag tänkte även denna säsong föra speldagbok på de spel mitt system plockar plockar fram.
Systemet bygger på Fink Tank, förenklat kan man säga att de räknar ut sannolikheten för matchens olika utfall utifrån statistik av lagens avlust och mål. Mer information finns på deras hemsida: http://www.dectech.org/football_site...tech/index.php

Det här blir min andra säsong med systemet, förra säsongen började lite svajigt men efter endel justeringar gick det riktigt bra under våren. Den speldagboken hittar ni här och en summering här.
Secret Betting Club har visat upp bra resultat från Fink Tank och rekomenderar tjänsten som grund till egenutvecklade system som mitt.

Upplägg
  • Spelen kommer oftast på Torsdagar då jag själv är borta mycket på helger, eftersom systemet inte tar hänsyn till skador osv så spelar det ingen större roll när spelen plockas ut sålänge förra omgången är spelad.
  • Spelen kommer komma från ligorna: Premier League, Championship, League One och League Two.
  • De flesta spelen läggs i någon form av Asian Handicap och jag skriver även ut minimum oddset mitt system har fått fram.
  • För enkelhetens skull använder en startkassa på 50u och kör flatbet 1u/bet.
  • Snittoddset hamnade förra säsongen någonstans mellan 2,15 - 2,2 och troligen hamnar det en liten bit över 2 även denna gången.
  • Spelen registreras på de bolag jag själv använder så det går säkert att få bättre odds på vissa matcher.

Systemet är hobby-projekt och målet är såklart minst 100% ROI när säsongen är slut och jag spelar själv på matcherna men till lägre insatser än vanligtvis.

Speldagboken har jag mest för att hålla motivationen uppe men all konstuktiv är välkommen
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
henke111 (+1), simonsanken (+1), frysa (+5), Soap (+5)
wallez är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat