Visa ett inlägg
Gammal 2012-08-15, 12:29   #18
Sprite

Sprites avatar

Reg.datum: aug 2011
Sharp$: 8427
Standard

Kul att höra Pettzon2 (finns det någon Pettzon1?) Inte alltför ofta jag skriver sådant själv så jag är inte den som är den om jag inte får höra det heller, men alltid uppskattat såklart. Här får man skriva hur mycket man vill om i princip vad man vill så du behöver inte tänk inte så mycket innan du skriver. Och ja, jag har börjat använda lite ord både i tal och skrift där man tar bort sista bokstaven pga min flytt till Umeå om ni har synpunkter på "tänk"

Jag är absolut för att ge sharps till allt och alla som bidrar på något sätt (det är väl det dem är till för) annars vet man ju inte om någon uppskattar det man delar med sig, om det än må vara serviceplay eller dagböcker.

OBS: Jag har precis blivit informerad att Istomins motståndare Benneteau också spelade halvskadad i första rundan. Hurpass illa har jag ingen aning om men missade det då jag inte såg matchen. Kan vara bra att skriva här så folk vet om det. Jag tycker dock fortfarande det är klar skillnad på spelarna och 1.64 är för högt hur som!

Senast redigerad av Sprite den 2012-08-15 klockan 12:30.
Sprite är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat